//

Apple watch UK?

Apple watch UK? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Over een aantal weken (eind mei) is mijn man een paar dagen in Aberdeen, waar zich toevallig een Apple store bevindt Ik wil graag een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-15, 20:56
mennepen mennepen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 102
Standaard Apple watch UK?

Over een aantal weken (eind mei) is mijn man een paar dagen in Aberdeen, waar zich toevallig een Apple store bevindt Ik wil graag een Apple watch en dus wil ik hem graag een mee laten nemen, maar ik lees overal dat er pas in juni via de stores gekocht kan worden. Heeft iemand tips of een idee hoe ik hem toch een Apple watch mee kan laten nemen? Ik heb zelf al wat speurwerk gedaan, maar kan helaas geen tips vinden.

Uiteraard gaat hij sowieso even langs, maar ik heb graag een beetje zekerheid..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-15, 21:45
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

De Watch zou pas vanaf juni ook fysiek te koop worden aangeboden in de 1st wave landen...

Het enige wat je kan is hem nu on-line bestellen en laten leveren bij iemand in Aberdeen...die hem dan op zijn beurt kan doorsturen naar jou of aan jouw man geeft mocht de levering ondertussen zijn gebeurd...

Apple Watch - Pre-Order Apple Watch - Apple Store (UK)

Je krijgt dan er dan ook een speciale opklapbare laadstekker bij waarmee je hier echt nix kan aanvangen...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 28-04-15, 21:57
mennepen mennepen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 102
Standaard

Bedankt voor je reactie, Wally. Ja, daar heb ik ook aan zitten denken, maar hij is er maar een paar dagen en Apple kan me natuurlijk niet garanderen dat de watch daarvoor of tijdens die dagen geleverd gaat worden. Damn dat het niet in store geleverd kan worden, dan was ik al klaar.
  #4  
Oud 28-04-15, 22:10
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

I know...This launch is a major f*ck-up...

Ons Angelake had beter jeans en cardigans blijven verkopen...

e-bay blijft natuurlijk ook nog een optie al swingen daar de prijzen ook al de pan uit...
  #5  
Oud 28-04-15, 22:14
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Of misschien een forwarding service gebruiken? Ik heb er maar eentje in Duitsland besteld, want nog twee maanden wachten hou ik niet vol.
  #6  
Oud 28-04-15, 22:23
mennepen mennepen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 102
Standaard

Als Borderlinx bedoel je? Heb ik ten tijde van mijn iPhone idd wel geprobeerd. Werd bij een aantal mensen geannuleerd, maar ik had mazzel en kreeg beide iPhones die ik besteld had. Omdat ik hier weer zoveel verhalen over annuleringen lees, had ik besloten die gok dan maar niet te wagen, helemaal omdat ik hoop dat mijn man in Aberdeen raak slaat in de Apple store. Ik besef me natuurlijk dat dit een kleine kans is..
  #7  
Oud 28-04-15, 22:41
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennepen Bekijk bericht
Als Borderlinx bedoel je? Heb ik ten tijde van mijn iPhone idd wel geprobeerd. Werd bij een aantal mensen geannuleerd, maar ik had mazzel en kreeg beide iPhones die ik besteld had. Omdat ik hier weer zoveel verhalen over annuleringen lees, had ik besloten die gok dan maar niet te wagen, helemaal omdat ik hoop dat mijn man in Aberdeen raak slaat in de Apple store. Ik besef me natuurlijk dat dit een kleine kans is..
Nou ja, het geld wordt pas afgeschreven als de Watch daadwerkelijk verstuurd wordt, dus ik denk dat het geen kwaad kan het te proberen.
  #8  
Oud 29-04-15, 08:49
mennepen mennepen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nienques Bekijk bericht
Nou ja, het geld wordt pas afgeschreven als de Watch daadwerkelijk verstuurd wordt, dus ik denk dat het geen kwaad kan het te proberen.
Nee, dat is waar. Ben alleen 'bang' voor de teleurstelling..
  #9  
Oud 29-04-15, 09:40
lucnijhuis92 lucnijhuis92 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 37
Standaard

Das niet waar, beide van mij zijn gisteren al afgeschreven, en er is nog niets verstuurd..
__________________
iPhone 6 128GB, iPad Air Wi-Fi (16 GB), iPad 3e generatie 64 GB Wi-Fi, MacBook Pro 15" Retina 2,3 I7, Ghz, iMac 27" I7, iMac 27" i7, Apple TV 3, Apple Watch 42mm
  #10  
Oud 29-04-15, 13:31
mennepen mennepen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucnijhuis92 Bekijk bericht
Das niet waar, beide van mij zijn gisteren al afgeschreven, en er is nog niets verstuurd..
Is jouw status bij Apple inmiddels wel veranderd? Ik heb mijn borderlinx adres ingevuld en heb de Apple watch besteld. Nu afwachten wat er gaat gebeuren. In het ergste geval kan ik het cancelen, ik heb nog even de tijd
  #11  
Oud 29-04-15, 13:35
lucnijhuis92 lucnijhuis92 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 37
Standaard

nee, ook niet niet verandert. Er is ook slecht maar 1 van de 2 Apple Watches afgeschreven.
  #12  
Oud 29-04-15, 13:36
mennepen mennepen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 102
Standaard

Oh, dat heb ik ook gehad bij de iPhones die ik twee jaar geleden heb besteld. Een was kennelijk al voorradig, dus die werd afgeschreven en verzonden en een week later de andere pas...
  #13  
Oud 14-05-15, 23:11
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Mijn moeder zit momenteel in de U.K.
volgende week dinsdag zit ze in Bath en daar is een apple store ze heeft een hotel geboekt 3 min wandelen van de store ... dus is het ook stom om ze miss is lang te laten gaan en kijken of er al apple watch beschikbaar zijn daar ?

Woensdag zit ze dan weer in Brighton waar eveneens een apple store is maar wel in de upper male daar waarmee op een 8 tal min een hotel heeft geboekt ... dus ik kan ze ms is laten passeren en er om vragen mss niet ?
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB  Imac 27" late 2013 i5 3,2Ghz 8GB RAM  MacbookPro 13" mid 2014  Watch Series 6 Nike
  #14  
Oud 12-06-15, 15:22
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Is bij jullie de verstuurdatum al aangepast? Bij het bestellen stond ie op 2-3 weken (25 juni) en is nog niet veranderd. Als je hem nu in Duitsland besteld, staat de levertijd op 1-2 weken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:10.