//

Apple watch in Essen?

Apple watch in Essen? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeden avond. Misschien al een veelgestelde vraag, maar ik kon deze niet terug vinden met de zoekfunctie. Ik ben van plan om naar Essen of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-04-15, 00:11
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard Apple watch in Essen?

Goeden avond.

Misschien al een veelgestelde vraag, maar ik kon deze niet terug vinden met de zoekfunctie.

Ik ben van plan om naar Essen of ergens anders in Duitsland te rijden om een Apple watch aan te schaffen. Echter begreep ik dat je ze niet in de fysieke apple store kan halen, maar enkel per reservering.

Heeft iemand ervaring er mee hoe dat precies in ze werk gaat? Want ik kan nou nergens eigenlijk duidelijk aan opmaken of je hem kan bestellen in Duitsland en hem dan ook kan ophalen, of je 4-6 weken moet gaan wachten op de Apple watch (levertijd) naar een duits adres.

Hoe kan ik hem zeg maar bestellen, en dan laten afleveren in een van de fysieke apple store's, of kan dit helemaal niet?

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?
Sergio
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-15, 00:16
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SergioEdelman Bekijk bericht
Hoe kan ik hem zeg maar bestellen, en dan laten afleveren in een van de fysieke apple store's, of kan dit helemaal niet?
Nope. Alleen op een Duits adres. Anders wordt het wachten tot juni -- wanneer ze in de winkel liggen of in Nederland beschikbaar zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.