//

Apple Watch Screengate (?) Het scherm komt los van de behuizing !!!

Apple Watch Screengate (?) Het scherm komt los van de behuizing !!! discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Rick Daino van Metagamers heeft een video gepost op youtube waarin dit probleem wordt aangekaard alsmede zijn ervaring met de Apple Genius Bar en Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-15, 21:14
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard Apple Watch Screengate (?) Het scherm komt los van de behuizing !!!

Rick Daino van Metagamers heeft een video gepost op youtube waarin dit probleem wordt aangekaard alsmede zijn ervaring met de Apple Genius Bar en Apple zelf...De foto's zijn te zien op zijn twitterfeed (https://twitter.com/Metagamers) en de link naar de video vind je hieronder...

https://www.youtube.com/watch?v=XkxaYjVNxFc

Nog iemand last van dit euvel ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 april 2015 om 21:24 ----------

Ondertussen heeft ie een nieuwe gekregen en dat filmpje is ook interessant want die nieuwe komt in zijn eigen hi-quality verpakking (zonder bandjes)...
Iets wat er op zou kunnen wijzen dat Apple ook units zonder bandjes zou kunnen aanbieden...

https://www.youtube.com/watch?t=36&v=gJUtK6pcC4U
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-15, 21:29
AppleFener AppleFener is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 16
Standaard

Geen last van. Ik heb de Apple Watch sinds 24 april in gebruik, ziet er nog keurig uit..
  #3  
Oud 29-04-15, 22:40
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Ondertussen bevestigen toch wel serieuze bronnen dat Apple een probleem met een van de hoofdonderdelen van de Apple Watch onderkent...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Knipsel.jpg‎ (39,9 KB, 44x gelezen)
  #4  
Oud 29-04-15, 22:53
AppleFener AppleFener is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 16
Standaard

Die tweede gaat over de taptic engine, weer een ander verhaal. Ze hebben altijd wel iets te klagen. Ik ben in iedergeval (nog) tevreden!
  #5  
Oud 29-04-15, 22:56
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

I'll cross that bridge when (if?) I get to it.

Het is een 1st gen product, dus er zal vast wel eens iets misgaan. Gelukkig is de service bij de Apple Store altijd uitstekend. Ik maak me dus geen zorgen.
  #6  
Oud 29-04-15, 23:07
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Dat klopt...

Maar het zorgt wel voor een boel ontevreden 'vroegbestellers'...
  #7  
Oud 29-04-15, 23:11
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Die Rick wil gewoon zijn 3mins of fame !
ook valt het erg op dat men heel druk bezig is om van kleine voorvallen een "....Gate" te maken.
de artikelen verwijzen op geen enkele manier naar problemen met een scherm, er wordt alleen maar gespeculeerd,
wie weet is het, het karton van de verpakking !

-loskomend scherm, een van duizenden,
-bandjes willen niet goed vast blijven zitten, een op duizenden.
-tatoeage zorgt voor slechte health meter, een op duizenden.
-diepe krassen op het scherm, en niemand kan zich herinneren ergens tegen aangestoten te zijn....zucht !
enz..
enz..

Houd er eens mee op !, jullie willen allemaal de eerste zijn die een fout ontdekken, puur omdat het Apple is ...diepe.......diepe....... zucht
  #8  
Oud 29-04-15, 23:37
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Wij rapporteren enkel...

En hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind...

Wij doen het nog braafjes...

The guys over at Android are having a field day !!!
  #9  
Oud 30-04-15, 17:32
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

ja is nieuw product en zullen altijd wel eens iets on opgemerkt de revue passeren , net zoals bij de iphone 6 plus (bendgate) daar hoor ik nu ook niets meer van ... is altijd een heisa er rond geweest zijn waarschijnlijke anti-apple fans die zoiets naar de knoppen doen ..ik ben nog altijd perfect tevreden over mijn iphone 6 plus ... denk da ze er ne petrel hebben ingestoken
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB  Imac 27" late 2013 i5 3,2Ghz 8GB RAM  MacbookPro 13" mid 2014  Watch Series 6 Nike
  #10  
Oud 01-05-15, 02:40
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Hah, omdat het Apple is, dan zie je van al die extreme tests op het internet, wat dat ding nou werkelijk aan kan, en als het iets niet aankan, daar dan gelijk op afkraken. Zit er een schermpje los, whoops, #ScreenGate is born. Krassen op je nieuwe Apple Watch? Whoops, #ScratchGate is born.

Vandaag ook op de radio, BNR, veel mensen zijn niet tevreden met de Apple Watch, kwam de tattoo scenario te voorschijn. Als je een tattoo op de plek heb waar je normaal je horloge draagt, dan is dat jou keuze geweest. Waarom moet Apple daar perse rekening mee houden?

Zoals Steve Jobs ooit zij toen #AntennaGate was born, het is geen perfect bedrijf, en ook zij zullen fouten maken. Ik vind het toch wel jammer dat alles getest wordt, om alleen dat bedrijf af te kraken..

Artikel wat hierboven wordt aangehaald, hey, het was misschien gewoon een productiefout, hij is netjes omgeruild voor een nieuwe. Zo'n service krijg je nergens anders.
__________________
  #11  
Oud 01-05-15, 10:42
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Hah, omdat het Apple is, dan zie je van al die extreme tests op het internet, wat dat ding nou werkelijk aan kan, en als het iets niet aankan, daar dan gelijk op afkraken. Zit er een schermpje los, whoops, #ScreenGate is born. Krassen op je nieuwe Apple Watch? Whoops, #ScratchGate is born.

Vandaag ook op de radio, BNR, veel mensen zijn niet tevreden met de Apple Watch, kwam de tattoo scenario te voorschijn. Als je een tattoo op de plek heb waar je normaal je horloge draagt, dan is dat jou keuze geweest. Waarom moet Apple daar perse rekening mee houden?

Zoals Steve Jobs ooit zij toen #AntennaGate was born, het is geen perfect bedrijf, en ook zij zullen fouten maken. Ik vind het toch wel jammer dat alles getest wordt, om alleen dat bedrijf af te kraken..

Artikel wat hierboven wordt aangehaald, hey, het was misschien gewoon een productiefout, hij is netjes omgeruild voor een nieuwe. Zo'n service krijg je nergens anders.

Idd zo denk ik er ook over ... weet je nog toen Samsung uit kwam met de Galaxy S5 was precies wat plastiekachtig , maar daar hebben ze nooit een probleem over gemaakt
  #12  
Oud 05-03-17, 12:43
toontje toontje is offline
• iOS 11.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: lanaken belgie
Berichten: 103
Standaard Apple watch Screengate, ????

Gisteren bij mij ook het probleem dat het scherm gedeelte los uit de kast komt.
Vreemde toestand alles werkt nog als voorheen. Garantie is voorbij ( juni 2015)
De bijbetaling die Apple vraagt is echt niet aantrekkelijk gezien de leeftijd Apple kijkt niet naar het defect maar heeft vaste prijs.
Ik weet niet of ik dat zelf vast kan zetten en zo ja hoe Voor nu heb ik twee stukjes plakband als noodoplossing. Is natuurlijk geen permanente oplossing.

Weet iemand raad. Graag een reactie
  #13  
Oud 12-04-17, 15:22
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard Apple Watch (1e gen) scherm los

Vanmorgen gebeurde het bij mij ook dat het scherm van de Apple Watch opeens los schoot. Ik trok gewoon de mouw van mijn vestje er overheen.
Ik moet er niet aan denken dat ik nu een kapitaal moet gaan uitgeven om hem te laten repareren. Ik heb hem van mijn zoon gekregen in juli 2015 en dan zou ik nu al moeten gaan betalen voor iets waar ik niks aan kan doen?
We hebben het over een ding dat nog geen 2 jr oud is!!!!! Misschien is Consumenten garantie nog van toepassing? Enfin, morgen maar naar de Apple Store, kijken wat ze ervan zeggen.
  #14  
Oud 12-04-17, 18:20
toontje toontje is offline
• iOS 11.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: lanaken belgie
Berichten: 103
Standaard

Mijn watch in Duitsland on Line gekocht. Is toch door apple voor garantie vervangen!!! Europees is 2 jaar garantie. Dus geef de hoop niet op. Succes
  #15  
Oud 13-04-17, 12:32
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Vanmorgen bij de Apple Store/ Genius Bar geweest om de Apple Watch te brengen. Er werd naar gekeken en zonder enige vraag over "wanneer gekocht" werd hij ingenomen. De man liet me zien wat het euvel was: de batterij was oververhit geraakt en daardoor opgezwollen waardoor hij tegen het scherm aan drukte. Dat scherm zit gewoon geplakt dus met enige druk van binnenuit komt dat dan los. Nou kunnen ze mij vanalles wijsmaken qua electronica maar het staat ook op de werkbon dus geloof ik het maar.
Hij moest hem wel opsturen en al naar gelang de reparatie mogelijkheid zou het een nieuwe batterij worden of een andere Apple Watch.
Duur ca. 10 dgn. Kosten 0,0
  #16  
Oud 18-07-17, 19:40
Amazingjan Amazingjan is offline
• iOS 10.3.2
• 10.0.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2017
Locatie: Vlissingen
Berichten: 2
Standaard Scherm apple watch spontaan los gekomen

Vanochtend gezien dat het schermpje van mijn Apple watch was losgekomen. Watch gekocht op 15-11-2015 in de US.
Blijkt dat er maar 1 haar garantie op zit i.p.v. 2 jaar in NL
Is een horloge van 700 euro, mag toch niet zomaar los komen? Heb het ter reparatie aangeboden. Ben benieuwd...
  #17  
Oud 09-09-17, 14:24
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amazingjan Bekijk bericht
Vanochtend gezien dat het schermpje van mijn Apple watch was losgekomen. Watch gekocht op 15-11-2015 in de US.
Blijkt dat er maar 1 haar garantie op zit i.p.v. 2 jaar in NL
Is een horloge van 700 euro, mag toch niet zomaar los komen? Heb het ter reparatie aangeboden. Ben benieuwd...
En? Hoe liep het af?
  #18  
Oud 09-09-17, 16:57
Amazingjan Amazingjan is offline
• iOS 10.3.2
• 10.0.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2017
Locatie: Vlissingen
Berichten: 2
Standaard Status update

Horloge bij ZesElektro als Apple steunpunt ter teparatie aangeboden op 18 juli. Vanwege aankoop in de US geen garantie. Herstelkosten € 97 maar tot op heden, 9 sept. nog weg voor reparatie vanwege levering "onderdeel"...afwachten dus..😟
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Behuizing/scherm laat los Kyhd iPhone algemeen 41 15-06-09 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.