//

Collete Frankrijk

Collete Frankrijk discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, ik ga iniedergeval voor de 42 mm met de classic buckle. Staat de informatie op de zijkant trouwens in het Engels of Frans?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-05-15, 12:51
AKersten AKersten is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 2
Standaard

Oke, ik ga iniedergeval voor de 42 mm met de classic buckle. Staat de informatie op de zijkant trouwens in het Engels of Frans?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-06-15, 16:14
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Iemand toevallig al eentje kunnen kopen bij Collete ?
Ik ga dit weekend naar Parijs en ben benieuwd of ik kans maak op een 42mm space grey sport?
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #23  
Oud 11-06-15, 17:47
JinxNL JinxNL is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 3
Standaard

Ik ben er dinsdag vanuit Den Haag op de gok heengereden. Het idee dat je de Apple Watch daar mogelijk direct kon halen en meenemen was voor mij genoeg aanleiding, ik wacht al lang genoeg. Dat Nederland niet bij de tweede lading landen zat (zoals bij andere Apple producten altijd wel het geval was) was voor mij de druppel.

Ik zou rond 1600 uur aankomen, dus had een hotel geboekt. Mochten ze niet voorradig zijn, kon ik blijven slapen en de volgende dag in de rij gaan staan, zo was mijn redenering, ook na het lezen van de anderen berichten in deze thread van de afgelopen weken.

Ik kwam inderdaad om 16:00 uur aan bij Colette, en stond 5 minuten later weer buiten met een 42MM Apple Watch met Milanese Loop (voor mij) en 38MM Sport zwarte band/zwarte kast voor mn meisje. Gewoon op voorraad, geen rijen, geen niks. Alle angsten die ik had waren totaal niet aan de orde.

Ik heb dus de rest van mn vrije tijd kunnen besteden aan rondbanjeren in Parijs en bezienswaardigheden bezoeken. Heel fijn.

2 dagen later zijn we er beiden nog heel erg over te spreken trouwens. Je ziet soms mensen bij een pompstation naar je pols staren bijvoorbeeld, maar dat hoort bij 1 van de eersten zijn.

Als je dit weekend gaat durf ik vrij zeker te stellen dat je er 1 kunt oppikken daar!

Gr Guus
  #24  
Oud 11-06-15, 17:56
JinxNL JinxNL is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 3
Standaard

foto's erbij
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_6579.jpg‎ (39,6 KB, 30x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6591.jpg‎ (23,7 KB, 29x gelezen)
  #25  
Oud 12-06-15, 00:51
mr1dandy mr1dandy is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 24
Standaard

Bij colette hebben ze alleen stainless steel. In galleries lafayette hebben ze ook sport. Voor de 42mm moet je heel vroeg zijn
  #26  
Oud 12-06-15, 09:18
JinxNL JinxNL is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 3
Standaard

Ze hadden ook gewoon sport's op voorraad hoor bij colette, die had ik meegenomen voor m'n vriendin.
  #27  
Oud 15-06-15, 11:17
mr1dandy mr1dandy is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 24
Standaard

Toen ik er was niet, zelfs geen in de glazen kast dus ik dacht ja in dit designer winkeltje hebben ze die niet he 😆
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prepaid Frankrijk HighContrast Internet in buitenland (roaming) 4 16-08-11 13:07
Iphone 4 in Frankrijk gkobas Koopinformatie Rest Europa 4 22-07-10 00:06
2e vracht frankrijk? sjalih Koopinformatie Rest Europa 9 26-06-10 20:51
Frankrijk!!! :D borgqueenx Chat en geruchten 6 19-07-08 13:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.