//

Collete Frankrijk

Collete Frankrijk discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die bij collete reeds een apple watch gekocht hebben? Of die meer info hebben over de stock van deze winkel?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-05-15, 16:28
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard Collete Frankrijk

Zijn er mensen die bij collete reeds een apple watch gekocht hebben? Of die meer info hebben over de stock van deze winkel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-15, 16:33
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Juist nog met iemand gesproken dat er vandaag weer stock was binnen gekomen (en dat er weer veel volk stond)

Ik vrees dat je gewoon geluk moet hebben als je er staat, dat er voorraad is binnen gekomen...
  #3  
Oud 09-05-15, 11:56
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard Colette en stock

Ik ben er afgelopen maandag heen geweest. Ik was op vakantie in Frankrijk en Parijs was onderdeel daarvan Ze gaan om 11:00 uur open, ik stond er 9:45 uur in de rij. Ik was nummer 30.
Verkoper zei me dat ongeveer twee keer per week nieuwe stock binnenkomt, geheel willekeurig, altijd een verrassing hoeveel en wat voor modellen. Toen ik er was hadden ze gelukkig veel stalen 42 modellen met sportbandje. Ook alu versie met blauw bandje, maar stuk minder. Kortom de stock wisselt, veel geluk hebben als je in de rij staat en wat ze hebben binnengekregen. Ze hebben goede selectie, ze weren de oostblokkers die komen om door te verkopen. Iedereen mag er maar 1 kopen. Wel aan te raden om 9:30 in de rijd te gaan staan, of eerder, dan ben je zeker van een watch en wellicht heb je dan nog keuze uit meerdere modellen.

Ben zelf blij met mijn stalen versie, ziet er gelikt uit. Vind de aluminium toch wat cheap uitzien, terwijl ie dat niet is! Nu nog een sjieker bandje scoren, dat rubber staat niet classy. Gaaf dingetje, en als je in Parijs bent zeer de moeite waard om Colette te bezoeken, is sowieso super coole trendy winkel en mooi winkelbuurtje.
  #4  
Oud 09-05-15, 12:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atonba Bekijk bericht
Ze hebben goede selectie, ze weren de oostblokkers die komen om door te verkopen. Iedereen mag er maar 1 kopen.
Hopelijk weren ze ook de noordblokkers die kopen om door te verkopen. Die zijn ook weer actief heb ik gemerkt.
  #5  
Oud 09-05-15, 12:14
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Het is geen waterdicht systeem, je hebt altijd mensen die voor de handel er doorheen weten te glippen. Ik stond in de rij naast een jongen die in Parijs woont en er al drie dagen was gaan staan in de rij, om telkens weer naar huis te gaan, want zijn model was niet op voorraad. Hij vertelde me dat de eerste dagen na de launch echt heel veel mensen meerdere watches kochten om door te verkopen. Colette personeel en beveiliging is pas na eerste dagen gaan opletten en strenger geworden. Ze hadden geen ervaring met dergelijke producten van Apple te verkopen. In mijn rij stonden drie Russen of ander Oostblok tuig. Super intimiderend. Belden hun vrienden die gewoon in hun plaats kwamen te staan. Niemand durfde wat te zeggen, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Maar gelukkig had personeel van Colette wel ballen en heeft ze vlak voor ze aan de beurt waren gewoon weggestuurd. Incl. die voordringende vriendjes. Stonden ze lekker voor niks 3 uur in de rij.
  #6  
Oud 09-05-15, 12:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atonba Bekijk bericht
In mijn rij stonden drie Russen of ander Oostblok tuig. Super intimiderend. Belden hun vrienden die gewoon in hun plaats kwamen te staan. Niemand durfde wat te zeggen, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben. Maar gelukkig had personeel van Colette wel ballen en heeft ze vlak voor ze aan de beurt waren gewoon weggestuurd. Incl. die voordringende vriendjes. Stonden ze lekker voor niks 3 uur in de rij.
Se non è vero, è ben trovato. Succes met het  Klokske.
  #7  
Oud 10-05-15, 23:48
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Kan je ook eerst een kijken of je een kleine of een grote wil kopen?
  #8  
Oud 11-05-15, 10:46
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Bekijk bericht
Kan je ook eerst een kijken of je een kleine of een grote wil kopen?
Ja, afhankelijk van de stock die ze hebben. Er staat ook een tafel met de verschillende watches op.
  #9  
Oud 11-05-15, 10:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Bekijk bericht
Kan je ook eerst een kijken of je een kleine of een grote wil kopen?
Dat kan inderdaad. Ben er zelf niet geweest. Maar moeder de vrouw kent "Le Tout-Paris" en die heeft er een paar Franse vriendinnen naartoe gestuurd.
  #10  
Oud 12-05-15, 00:27
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Vandaag langgewenst bij Colette en inderdaad de kapers staan met 10 in een rij voor 1 maffia-baas en daardoor waren de 42mm snel uitverkocht. Ik heb een 38:mm milanese-loop genomen want vond de 42mm ietsje te groot voor mijn pols. Very happy
  #11  
Oud 12-05-15, 12:10
NBISDB NBISDB is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard

Iemand enig idee hoevaak Collete voorraad krijgt? Maxfields in LA elke dag. Is dit ook het geval in Parijs? Heeft bellen zin?
  #12  
Oud 12-05-15, 17:12
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Colette kreeg in het begin 2 keer per week een levering. Dit is nu teruggebracht naar 1 keer per week volgens de medewerker van Colette
  #13  
Oud 12-05-15, 18:36
fireballw fireballw is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Vandaag even gebeld om te informeren naar de levering. Ze weten niet wanneer ze een levering binnenkrijgen. Misschien nog morgen of overmorgen zei hij. Vandaag hadden ze blijkbaar een levering binnengekregen van 38mm en 42mm maar in 1 uur tijd allemaal uitverkocht. *zucht*
  #14  
Oud 13-05-15, 20:15
radegreef radegreef is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 13
Standaard

Colette heeft geen voorraad vandaag. De laatste 2 verder zelfs vanmorgen verkocht aan een kennis van het personeel die ze vervolgens te koop aan bood voor 300 euro meer aan andere wachtenden. Kreeg wel te horen dat er naar alle waarschijnlijkheid morgen nieuwe voorraad is...

Galeries lafayette daartegen heeft de 38 watch sport roze wit en blauw op voorraad vandaag en watch steel 38 wit en zwart. 42 model niet te krijgen.

Ik ben een witte sport watch rijker
  #15  
Oud 15-05-15, 21:27
Dhene Dhene is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Vandaag om 9u gaan aanschuiven bij Collete (Parijs) Stond 8 man voor me waarvan 7!!! oostblokkers. Ok geen probleem tot zover. Is er daar ene echt een uur nalf aant bellen om maten op te troggelen om mee in die lijn te staan :s tegen dat 11u was stond daar wss 20 man voor ons neus die hadden voorbijgestoken... Toen kwam iemand van Collete met de melding er maar 1 model binnen was... De 38mm sport versie, in het ... PINK! De helft van de rij terug naar huis en de oostblokkers aan de kant Ik kwam jammergenoeg voor een 42mm dus ik zal mijn order laten staan. M'n vriendin heeft wel ene gekocht waar ik toch al een beetje op kan tokkelen...
  #16  
Oud 15-05-15, 22:28
NBISDB NBISDB is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dhene Bekijk bericht
Vandaag om 9u gaan aanschuiven bij Collete (Parijs) Stond 8 man voor me waarvan 7!!! oostblokkers. Ok geen probleem tot zover. Is er daar ene echt een uur nalf aant bellen om maten op te troggelen om mee in die lijn te staan :s tegen dat 11u was stond daar wss 20 man voor ons neus die hadden voorbijgestoken... Toen kwam iemand van Collete met de melding er maar 1 model binnen was... De 38mm sport versie, in het ... PINK! De helft van de rij terug naar huis en de oostblokkers aan de kant Ik kwam jammergenoeg voor een 42mm dus ik zal mijn order laten staan. M'n vriendin heeft wel ene gekocht waar ik toch al een beetje op kan tokkelen...
Wat doet Collete tegen de oostblokkers die voorkruipen?
  #17  
Oud 21-05-15, 18:16
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Ik wil morgen een toertje Parijs heen en terug doen en vroeg me af of er mensen zijn die graag (gratis) meerijden? Er zijn 3 plaatsjes beschikbaar

Je kan me bereiken op 0032 478388858
  #18  
Oud 22-05-15, 12:37
Gloeuille Gloeuille is offline
• iOS 8.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 12
Standaard

ik vertrek morgenvroeg voor 3 dagen parijs.. Hopelijk Applewatch bemachtigen in collete...
  #19  
Oud 23-05-15, 22:19
AKersten AKersten is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 2
Standaard

hoi Gloeuille en dcoolseat, zijn jullie al terug of moeten jullie nog gaan, en hoe zat het met de voorraad, hebben jullie je gewensten model??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 mei 2015 om 21:20 ----------

ik ga namelijk woensdag en donderdag naar parijs voor de watch en zou nog graag tips willen hebben (of met iemand met de auto mee kunnen)
  #20  
Oud 24-05-15, 12:14
Gloeuille Gloeuille is offline
• iOS 8.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 12
Standaard

Apple watch 42 mm steel met zwart lederen band kunnen bemachtigen...
Sport watches zijn vrij vlug op..
Stock is zo goed als onbekend.. Om 11u in de rij staan en volgens mij kan je wel een kopen maar je mag niet te kieskeurig zijn 😅

Ik heb de mijne enkele uren getest en staat ondertussen al op Kapaza en is zo goed als verkocht... Apple watch is toch niets voor mij

Ik heb een duur Zwitsers uurwerk en ik wil dit eigenlijk niet opofferen voor de Apple watch
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prepaid Frankrijk HighContrast Internet in buitenland (roaming) 4 16-08-11 13:07
Iphone 4 in Frankrijk gkobas Koopinformatie Rest Europa 4 22-07-10 00:06
2e vracht frankrijk? sjalih Koopinformatie Rest Europa 9 26-06-10 20:51
Frankrijk!!! :D borgqueenx Chat en geruchten 6 19-07-08 13:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:21.