Apple Watch meet hartslag niet om de 10minuten discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben benieuwd of er nog mensen dit probleem hebben. De eerste dag dat ik mijn Watch had meette deze om de 10min mijn hartslag op. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch meet hartslag niet om de 10minuten
Ben benieuwd of er nog mensen dit probleem hebben.
De eerste dag dat ik mijn Watch had meette deze om de 10min mijn hartslag op. Momenteel is dit geheel random geworden. Zo is mijn hartslag vandaag bijvoorbeeld op deze tijdstippen gemeten: - 8:58h - 10:43h - 11:38h - 12:18h - 13:38h -... Via glances kan ik natuurlijk wel mijn hartslag opvragen wanneer ik wil en dat stuurt die dan ook netjes door naar mijn iPhone Health app. Iemand enig idee wat de logica erachter zou kunnen zijn? Feature or Bug? Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hij zou inderdaad elke 10 minuten je hartslag moeten meten. Bij mij zijn de afgelopen 10 keer als volgt:
15:50 16:00 17:10 17:30 17:40 18:00 18:24 18:25 18:30 18:50 Bij mij doet hij het dus redelijk goed. Misschien is het een bug, maar het kan ook zijn dat je bandje niet strak genoeg zit. Dat is natuurlijk wel handig als je je hartslag wil meten.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar kan je dit zien?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juni 2015 om 18:42 ---------- ahja, in de health app vermoedelijk |
|
|||
|
|||
Inmiddels is bekend dat dit een feature is. Als je je arm beweegt zal de Watch geen meting van je hartslag doen. Als je pols redelijk stil ligt heb je wel weer het schema van elke 10 min een meting. Staat ook een artikel over op iculture.nl
|
|
|||
|
|||
Kan ik deze feature ook uitschakelen? Soms hartslag meten kan geen kwaad, maar om de 10 minuten vind ik batterij verspilling
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|