//

Gemiste berichten na herstel contact

Gemiste berichten na herstel contact discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de volgende situatie. Het gebeurt regelmatig dat de verbinding tussen mijn Apple Watch en iPhone wordt verbroken om reden dat ik verder weg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-15, 20:13
jybakker jybakker is offline
• iOS 8.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard Gemiste berichten na herstel contact

Ik heb de volgende situatie. Het gebeurt regelmatig dat de verbinding tussen mijn Apple Watch en iPhone wordt verbroken om reden dat ik verder weg ga dan bluetooth kan dekken.
Als ik weer binnen bereik kom zou ik verwachten dat de iPhone alsnog alle berichten die tijdens mijn " afwezigheid" zijn binnengekomen alsnog naar de Apple Watch worden gestuurd zodat ik op de hoogte ben van wat er is gebeurd.

Helaas lijkt dit niet zo te zijn en moet ik de iPhone pakken om te zien wat ik heb gemist. Dit is helemaal vervelend als je niet weet of je wel buiten bereik bent geweest.

Mijn vraag is of iemand weet of hier een oplossing voor is. Hopelijk heb ik een handige instelling gemist waarmee dit allemaal geregeld wordt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-15, 13:26
leest85 leest85 is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jybakker Bekijk bericht
Ik heb de volgende situatie. Het gebeurt regelmatig dat de verbinding tussen mijn Apple Watch en iPhone wordt verbroken om reden dat ik verder weg ga dan bluetooth kan dekken.
Als ik weer binnen bereik kom zou ik verwachten dat de iPhone alsnog alle berichten die tijdens mijn " afwezigheid" zijn binnengekomen alsnog naar de Apple Watch worden gestuurd zodat ik op de hoogte ben van wat er is gebeurd.

Helaas lijkt dit niet zo te zijn en moet ik de iPhone pakken om te zien wat ik heb gemist. Dit is helemaal vervelend als je niet weet of je wel buiten bereik bent geweest.

Mijn vraag is of iemand weet of hier een oplossing voor is. Hopelijk heb ik een handige instelling gemist waarmee dit allemaal geregeld wordt.
Ik ben er bang voor dat je deze meldingen dan niet meer krijgt. Wel kun je de apps openen op je watch zoals berichten bijvoorbeeld. Deze zal dan bijwerken inclusief laatste berichten.

Vraag: Als je buiten bereikt bent geweest, is dat dan in jou thuis situatie? Dan zou je ervoor kunnen zorgen dat je Wi-Fi werkt en deze neemt dat dan over als je bluetooth weg zou vallen.
  #3  
Oud 30-05-15, 22:39
jybakker jybakker is offline
• iOS 8.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

Tsja dat is juist mijn grootste probleem.
Deze situatie komt voor als ik op mijn werk ben. We hebben daar op alle verdiepingen (8 stuks) een Wi-Fi netwerk dat acteert als een en hetzelfde netwerk. Beide frequenties worden wel ondersteund alleen heb ik ergens gelezen dat het Bonjour protocol van Apple niet routeerbaar is over de verschillende accesspoints als er achter elk deel weer een router zit. Ook hiervan hoop ik dat hier een oplossing voor komt omdat ik had gehoopt mijn iPhone in een kluis te laten liggen en dan wel door het hele bedrijf berichten en gesprekken te kunnen zien/ontvangen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt super blij met mijn Watch alleen deze twee dingen had ik gehoopt dat ze anders zouden werken.

Maar dan toch de vraag, klopt bovenstaande over Bonjour inderdaad of weet iemand nog een andere oplossing/instelling hoe verbinding in een bedrijfsnetwerk wel kan werken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp contact blokkeren en deblokkeren, berichten? GG88 iPhone Apps 2 09-06-13 16:43
Afbeelding van contact bij berichten Schepe iPhone algemeen 6 05-01-10 14:49
Lukt niet contact uit gemiste oproepen toevoegen macgreek iPhone algemeen 2 14-04-08 17:01
Geen sms bij voicemail berichten of gemiste oproep JBS Archief 3 12-11-07 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.