iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Is het waard om nu te bestellen via Duitsland (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/165059-waard-om-bestellen-via-duitsland.html)

sukka38 09-06-15 20:15

Is het waard om nu te bestellen via Duitsland
 
Ik wil de Apple watch heel graag en ik wil die graag bestellen via Duitsland!
Maar is het waard om nu te bestellen, of zal ik wachten totdat die uit is in Belgie?
Ik denk dat de Apple Watch rond juli en Augustus hier zal zijn en ik wacht niet graag :p Wat denken jullie wachten of bestellen?

stschuurhuis 09-06-15 21:16

ik zou zeker bestellen in Duitsland, de 38mm is binnen een week verzonden, ik zie hier zelfs berichten binnen een dag en de 42mm staat op 2-3 weken, zo snel ga je 'm in NL en België in ieder geval niet krijgen.

Wally© 09-06-15 21:27

Jep..bestellen in de duitse Apple Store...

Wreed content van de mijne !!!

sukka38 09-06-15 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 999430)
Jep..bestellen in de duitse Apple Store...

Wreed content van de mijne !!!

Thanks, ik ga hem bestellen dit Weekend

wastaal 09-06-15 21:43

Sneller dan een week kan ook niet aangezien ze in Duitsland kennelijk geen voorraad hebben en er dus vanuit China wordt verstuurd.

Kevster 09-06-15 22:30

Is het handig om AppleCare+ erbij te nemen? Ben van plan om een 38mm te kopen en vraag me af hoe het zit met garantie en Applecare+ die je in Duitsland koopt is deze dan ook geldig in NL?

Wally© 09-06-15 22:58

Zou normaal moeten hier in Europa...

Maar je kan dat gerust navragen als je de Apple Store in Duitsland ff belt...

Je kan Apple Care+ tot 60 dagen na de aankoop van je Watch toevoegen dacht ik...

Meer info op deze Duitse pagina...

AC+ Germany

sukka38 10-06-15 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wastaal (Bericht 999432)
Sneller dan een week kan ook niet aangezien ze in Duitsland kennelijk geen voorraad hebben en er dus vanuit China wordt verstuurd.

Yep, op de site staat 2-3 weken. Wat juist perfect is vanwege mijn examens. Deze week bestellen laatste dag van mijn examens komt die dan.

Champing 10-06-15 11:43

Heb mijn bestelling gister geplaatst via de Duitse site. 42mm space grey sport en de verwachte levering is 1-7 juli ..

sukka38 10-06-15 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Champing (Bericht 999458)
Heb mijn bestelling gister geplaatst via de Duitse site. 42mm space grey sport en de verwachte levering is 1-7 juli ..

Ik will precies de zelfde model, maar voor mij maakt da nie veel uit als de pas in juni komt, als het maar voor 15 juni is want dan ben ik op vakantie

BDT 10-06-15 12:14

Kan je laten verzenden naar Nederland via de Duitse apple site?
Ik kan dat namelijk niet vinden... (ik zit met chrome inclusief vertalen te proberen, gezien mijn duits bizar slecht is ;) )

Kevster 10-06-15 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 999461)
Kan je laten verzenden naar Nederland via de Duitse apple site?
Ik kan dat namelijk niet vinden... (ik zit met chrome inclusief vertalen te proberen, gezien mijn duits bizar slecht is ;) )

Nope, je kunt in de duitse Apple site bestellen, maar dan moet je af laten leveren op een Duits adres. Bij vrienden af laten leveren of via een doorstuur service zoals mailboxde of huifkar. Deze services sturen jou pakket dan door naar NL.

BDT 10-06-15 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevster (Bericht 999462)
Nope, je kunt in de duitse Apple site bestellen, maar dan moet je af laten leveren op een Duits adres. Bij vrienden af laten leveren of via een doorstuur service zoals mailboxde of huifkar. Deze services sturen jou pallet dan door naar NL.


Ah ok, ik zie het nu ook in andere topics. Je kan dus niet opgeven dat je het in een DE apple store wilt ophalen. Jammer..

Thx voor de reply :)

maradja 13-06-15 08:13

Moet je via een vertaal APP doen heb ik ook gedaan. Succes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.