//

Apple Watch, kopen of niet?

Apple Watch, kopen of niet? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is mooi gemaakt, bedankt Wally!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-06-15, 11:34
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard

Dat is mooi gemaakt, bedankt Wally!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-06-15, 13:32
jybakker jybakker is offline
• iOS 8.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

Ik sluit me helemaal aan bij de positieve ervaringen hierboven! Ik heb de Apple Watch nu 3 weken en ben er super tevreden mee. Registratie en sensoren werken prima. Reactiesnelheid en animaties is ook allemaal soepel. Alleen als data van de iPhone moet komen kan het zijn dat je even moet wachten.
  #23  
Oud 12-06-15, 13:46
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard

jybakker, bedankt voor je reactie! Gebruik jij hem ook om mee te sporten?
Zoja, welke sport? Welke Watch heb je?
Kun je tijdens het sporten ook je hartslag in de gaten houden en kun je net als bij Polar ook een boven en ondergrens instellen?
  #24  
Oud 12-06-15, 14:38
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Even een vraag die hier wat mee te maken heeft.

Zijn er mensen hier die hun "echt" horloge vervangen hebben door deze watch en deze niet meer kunnen missen nu (de watch bedoel ik dan)?

Ikzelf ben een horloge-drager, keren dat ik buiten kom zonder zijn op 1 hand te tellen, maar betwijfel of die Apple watch mij echt het gevoel kan geven om mijn andere, normale horloges te vervangen.

Is het niet zonde om altijd maar die watch aan te doen de hele dag?

Of zijn de mensen die een watch hebben, geen "echte" horlogedragers?
  #25  
Oud 12-06-15, 14:54
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Voorlopig blijven de anderen...en dat zijn er toch een stuk of zes...in de lade liggen...En d'r zitten best dure stukken tussen...Voorlopig mis ik ze niet...maar dat kan nog komen...ff 'oldskool' doen..
  #26  
Oud 12-06-15, 14:56
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Mja, dat bedoel ik dus.

Ik weet niet of ik zin heb om mijn horloges in mijn doos te laten liggen voor de watch.
En afwisselen lijkt mij ook niet echt interessant. Want dan is die watch uiteraard weer plat wanneer ik die wil gebruiken.
  #27  
Oud 12-06-15, 15:04
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Vergeet niet dat de watch supersnel oplaad...Dacht zo'n 2 uur van 0 naar 100%...Je mag hem trouwens al die tijd aan de originele lader hangen...die zal enkel energie geven als de watch erom vraagt...Heb ik trouwens getest met mijn iPhone mbh van een goeie energiemeter...iPhone 100 vol...energieverbruik 0...
  #28  
Oud 12-06-15, 16:39
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard

Goeie vraag Jcop, ik heb zelf een dure Seiko die ik al jaren draag in combinatie met een Up24 van Jawbone.... Ik zou het mooi vinden als dat allemaal in een horloge kan maar ik doe mijn Seiko echt niet weg.....
  #29  
Oud 12-06-15, 16:41
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansgommans Bekijk bericht
Goeie vraag Jcop, ik heb zelf een dure Seiko die ik al jaren draag in combinatie met een Up24 van Jawbone.... Ik zou het mooi vinden als dat allemaal in een horloge kan maar ik doe mijn Seiko echt niet weg.....
Wil je je Seiko dan samen met je Watch dragen?
__________________
Daniel
  #30  
Oud 12-06-15, 16:53
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard

Nee hoor, die gaat dan mijn nachtkastje in en ga ik dan dragen op vakantie en bij speciale gelegenheden, ik wacht wel tot Watch in Nederland verkrijgbaar is, hopelijk volgende maand.....
Het gaat de Sport versie worden en niet de rvs die ik eigenlijk wilde....
  #31  
Oud 13-06-15, 06:30
jybakker jybakker is offline
• iOS 8.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansgommans Bekijk bericht
jybakker, bedankt voor je reactie! Gebruik jij hem ook om mee te sporten?
Zoja, welke sport? Welke Watch heb je?
Kun je tijdens het sporten ook je hartslag in de gaten houden en kun je net als bij Polar ook een boven en ondergrens instellen?
Nee ik heb hem nog niet gebruikt voor echt sporten. Ik zwem graag en dat is helaas een no go. Met wandelen en fietsen registreer ik wel mijn activiteiten en dat gaat heel goed, volgend mij klopt de registratie van hart en gelopen afstand goed.

Ik heb de Apple Watch sport.
Op dit moment heb je alleen de eigen app van Apple op het horloge dat je activiteit kan bijhouden en dit combineert met je hartslag. Deze app heeft geen instellingen van onder en bovengrens of coaching. Puur registratie.

In WatchOS 1.x hebben 3e partijen nog geen toegang tot de sensoren. Vanaf WatchOS 2 is dat wel het geval en zullen er dus naar mijn verwachting zeker apps komen die meer met coaching icm de hartslag gaan doen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2015 om 06:40 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jcop Bekijk bericht
Even een vraag die hier wat mee te maken heeft.

Zijn er mensen hier die hun "echt" horloge vervangen hebben door deze watch en deze niet meer kunnen missen nu (de watch bedoel ik dan)?

Ikzelf ben een horloge-drager, keren dat ik buiten kom zonder zijn op 1 hand te tellen, maar betwijfel of die Apple watch mij echt het gevoel kan geven om mijn andere, normale horloges te vervangen.

Is het niet zonde om altijd maar die watch aan te doen de hele dag?

Of zijn de mensen die een watch hebben, geen "echte" horlogedragers?
Ik ben absoluut geen horlogedrager. Ik heb/had een hekel om iets om mijn pols te voelen. Nu met de Apple Watch is dat wel even wennen omdat de Watch goed moet aansluiten aan je pols om alle tikjes te voelen. Nu met dit warme weer is het dus nog wel eens klieren met welk gaatje van het bandje ik moet nemen.
Wat mij motiveert om de Watch om te hebben is dat ik mijn iPhone lekker weg kan leggen en toch mijn berichten krijgen en als tweede reden dat ik nu op een hele andere manier met berichten omga: iPhone staat volledig op mute en alleen de Watch geeft tikjes (en geen geluid) bij het ontvangen van berichten. Daardoor is het rustiger qua geluid en dus niemand anders dan ik wordt geïnformeerd dat ik berichtjes heb.
Een groot deel van de berichten kan ik in bulk behandelen s avonds op de bank terwijl ik normaal daar direct op zou reageren. Overdag lees ik ze we kort op de Watch dus weet wat er speelt.
  #32  
Oud 13-06-15, 06:41
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard

Bedankt hoor je antwoorden op al mijn vragen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Watch in Hong Kong kopen 3tekens Apple Watch algemeen 0 06-04-15 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.