//

Garantie buitenland Apple Watch (DE, UK, FR)

Garantie buitenland Apple Watch (DE, UK, FR) discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu het ernaar uitziet dat de Apple Watch deze maand beschikbaar komt in Nederland ben ik van plan een Watch in Duitsland te bestellen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-15, 18:12
KingPatrick KingPatrick is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 6
Standaard Garantie buitenland Apple Watch (DE, UK, FR)

Nu het ernaar uitziet dat de Apple Watch deze maand beschikbaar komt in Nederland ben ik van plan een Watch in Duitsland te bestellen en te laten doorsturen.
Ik ben alleen benieuwd wat dit doet met de garantie. Kan iemand hier duidelijkheid over geven? Kan ik voor garantie de komende 2 jaar (consumentenrecht) aankloppen bij de Apple Store in Amsterdam? Of ben ik verplicht een ritje naar Duitsland te maken? En wat in het geval van een dead-on-arrival?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-15, 19:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zodra de Apple Watch in Holland verkrijgbaar is kan je bij de Hollandse Apple Stores terecht voor garantie. Een "dead-on-arrival" wordt een "return-to-sender".
  #3  
Oud 14-06-15, 16:16
BCdeGraaf BCdeGraaf is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2015
Locatie: Bunschoten
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hem dus ook gekocht in duitsland, en ik heb geen apple care afgesloten bij de aankoop, kan dat nu als nog ?? Als ik dit bij de nederlandse online store wil doen dan zegt die product wordt niet ondersteund, en als ik het in duitse apple online store wil doen moet ik weer een duits adres hebben. (en die heb ik niet, heb hem laten bezorgen bij een vriend)
Reageren

Labels
apple, consumentenrecht, duitsland, garantie, watch



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone in buitenland kopen, hoe zit het met de garantie? Moke2351 Koopinformatie Rest Europa 1 29-09-13 18:58
iPhone 4 in buitenland aanbieden ter garantie Licko Koopinformatie Rest van de wereld 3 10-08-11 00:50
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? thongpoon iPhone algemeen 2 27-08-10 11:27
iPhone 4, garantie buitenland Dems Koopinformatie Rest Europa 3 15-06-10 18:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.