iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Betaling mislukt bij Duitse online Apple store (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/165312-betaling-mislukt-duitse-online-apple-store.html)

Coolstorybro 20-06-15 23:48

Betaling mislukt bij Duitse online Apple store
 
Hallo.

Ik heb een probleem, ik heb namelijk een aantal zaken besteld op de duitse online apple store en heb netjes het adres van een doorstuurservice ingegeven en mijn creditcard ingevuld. Nu blijkt dat Apple mijn geld van mijn creditcard afgenomen hebben en het als "gereserveerd bedrag" aan de kant heeft gezet.

Ik krijg de volgende melding op de website. "Zahlungsaktion erforderlich: Damit Ihre Bestellung erfolgreich bearbeitet werden kann, rufen Sie bitte den Apple Store unter der entsprechenden unten angegebenen Nummer an. Bitte aktualisiere deine Zahlungsmethode, um mit dieser Bestellung fortzufahren."

Weet iemand wat ik nu kan doen en wat dit betekent?

Ik kan proberen om naar de duitse online apple store te bellen, maar ik weet niet of ze engels kunnen spreken.

Help me aub.

PieterEhv 21-06-15 08:03

Natuurlijk speken ze daar Engels. Er wonen veel buitenlanders in Duitsland. Die spreken niet allemaal Duits.

Dawi 21-06-15 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coolstorybro (Bericht 1000199)
Hallo.

Ik heb een probleem, ik heb namelijk een aantal zaken besteld op de duitse online apple store en heb netjes het adres van een doorstuurservice ingegeven en mijn creditcard ingevuld. Nu blijkt dat Apple mijn geld van mijn creditcard afgenomen hebben en het als "gereserveerd bedrag" aan de kant heeft gezet.

Ik krijg de volgende melding op de website. "Zahlungsaktion erforderlich: Damit Ihre Bestellung erfolgreich bearbeitet werden kann, rufen Sie bitte den Apple Store unter der entsprechenden unten angegebenen Nummer an. Bitte aktualisiere deine Zahlungsmethode, um mit dieser Bestellung fortzufahren."

Weet iemand wat ik nu kan doen en wat dit betekent?

Ik kan proberen om naar de duitse online apple store te bellen, maar ik weet niet of ze engels kunnen spreken.

Help me aub.

Het is inderdaad raar dat je betaling dan als gereserveerd staat , ik vermoed toch dat ze op 1 of andere manier misschien geen toegang hebben tot de betaling , en denk dat je best contact op neemt . Ik heb maandag een Watch besteld in UK , mijn betaling stond ook eerst gereserveerd aan 828€ een paar dagen later is de betaling effectief doorgelopen en blijkbaar was het bedrag toen 848€ , een beetje het nadeel als je in UK besteld de wisselkoers!!

Coolstorybro 21-06-15 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dawi (Bericht 1000208)
Het is inderdaad raar dat je betaling dan als gereserveerd staat , ik vermoed toch dat ze op 1 of andere manier misschien geen toegang hebben tot de betaling , en denk dat je best contact op neemt . Ik heb maandag een Watch besteld in UK , mijn betaling stond ook eerst gereserveerd aan 828€ een paar dagen later is de betaling effectief doorgelopen en blijkbaar was het bedrag toen 848€ , een beetje het nadeel als je in UK besteld de wisselkoers!!

Ja, hopelijk kunnen ze het in orde brengen zonder ik de bank moet contacteren.

maradja 23-06-15 06:28

Ik heb ook een keer de Apple store moeten hebben nav de apple watch die ik op de Duitse store heb besteld. Maar je komt dan in Belfast (klantenservice) terecht en ze spreken dan gewoon Nederlands. Succes

MLVC 23-06-15 16:37

Ik heb net Apple in Duitsland moeten bellen, wel via Nederland omdat het directe Duitse nummer hier niet werkt, maar ik kwam toch echt bij Duitsers terecht en niet in Belfast. Ik heb specifiek om Engels sprekend personeel gevraagd, en ook gekregen, al was het een soort van Allo Allo Engels, maar goed, probleem is opgelost dus prima verder :)

maradja 25-06-15 06:04

Oké nou bij mij kwam ik bij de algemeen klantenservice in Ierland terecht. Is trouwens iedere keer zo. Het belangrijkste is dat je probleem is opgelost.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.