//

Betaling mislukt bij Duitse online Apple store

Betaling mislukt bij Duitse online Apple store discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb een probleem, ik heb namelijk een aantal zaken besteld op de duitse online apple store en heb netjes het adres van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-15, 23:48
Coolstorybro Coolstorybro is offline
• iOS 8.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 47
Standaard Betaling mislukt bij Duitse online Apple store

Hallo.

Ik heb een probleem, ik heb namelijk een aantal zaken besteld op de duitse online apple store en heb netjes het adres van een doorstuurservice ingegeven en mijn creditcard ingevuld. Nu blijkt dat Apple mijn geld van mijn creditcard afgenomen hebben en het als "gereserveerd bedrag" aan de kant heeft gezet.

Ik krijg de volgende melding op de website. "Zahlungsaktion erforderlich: Damit Ihre Bestellung erfolgreich bearbeitet werden kann, rufen Sie bitte den Apple Store unter der entsprechenden unten angegebenen Nummer an. Bitte aktualisiere deine Zahlungsmethode, um mit dieser Bestellung fortzufahren."

Weet iemand wat ik nu kan doen en wat dit betekent?

Ik kan proberen om naar de duitse online apple store te bellen, maar ik weet niet of ze engels kunnen spreken.

Help me aub.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-15, 08:03
PieterEhv PieterEhv is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 113
Standaard

Natuurlijk speken ze daar Engels. Er wonen veel buitenlanders in Duitsland. Die spreken niet allemaal Duits.
  #3  
Oud 21-06-15, 10:16
Dawi Dawi is offline
• iOS 9.0.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolstorybro Bekijk bericht
Hallo.

Ik heb een probleem, ik heb namelijk een aantal zaken besteld op de duitse online apple store en heb netjes het adres van een doorstuurservice ingegeven en mijn creditcard ingevuld. Nu blijkt dat Apple mijn geld van mijn creditcard afgenomen hebben en het als "gereserveerd bedrag" aan de kant heeft gezet.

Ik krijg de volgende melding op de website. "Zahlungsaktion erforderlich: Damit Ihre Bestellung erfolgreich bearbeitet werden kann, rufen Sie bitte den Apple Store unter der entsprechenden unten angegebenen Nummer an. Bitte aktualisiere deine Zahlungsmethode, um mit dieser Bestellung fortzufahren."

Weet iemand wat ik nu kan doen en wat dit betekent?

Ik kan proberen om naar de duitse online apple store te bellen, maar ik weet niet of ze engels kunnen spreken.

Help me aub.
Het is inderdaad raar dat je betaling dan als gereserveerd staat , ik vermoed toch dat ze op 1 of andere manier misschien geen toegang hebben tot de betaling , en denk dat je best contact op neemt . Ik heb maandag een Watch besteld in UK , mijn betaling stond ook eerst gereserveerd aan 828€ een paar dagen later is de betaling effectief doorgelopen en blijkbaar was het bedrag toen 848€ , een beetje het nadeel als je in UK besteld de wisselkoers!!
  #4  
Oud 21-06-15, 11:01
Coolstorybro Coolstorybro is offline
• iOS 8.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dawi Bekijk bericht
Het is inderdaad raar dat je betaling dan als gereserveerd staat , ik vermoed toch dat ze op 1 of andere manier misschien geen toegang hebben tot de betaling , en denk dat je best contact op neemt . Ik heb maandag een Watch besteld in UK , mijn betaling stond ook eerst gereserveerd aan 828€ een paar dagen later is de betaling effectief doorgelopen en blijkbaar was het bedrag toen 848€ , een beetje het nadeel als je in UK besteld de wisselkoers!!
Ja, hopelijk kunnen ze het in orde brengen zonder ik de bank moet contacteren.
  #5  
Oud 23-06-15, 06:28
maradja's schermafbeelding
maradja maradja is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Gouda
Berichten: 38
Standaard

Ik heb ook een keer de Apple store moeten hebben nav de apple watch die ik op de Duitse store heb besteld. Maar je komt dan in Belfast (klantenservice) terecht en ze spreken dan gewoon Nederlands. Succes
  #6  
Oud 23-06-15, 16:37
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Ik heb net Apple in Duitsland moeten bellen, wel via Nederland omdat het directe Duitse nummer hier niet werkt, maar ik kwam toch echt bij Duitsers terecht en niet in Belfast. Ik heb specifiek om Engels sprekend personeel gevraagd, en ook gekregen, al was het een soort van Allo Allo Engels, maar goed, probleem is opgelost dus prima verder
  #7  
Oud 25-06-15, 06:04
maradja's schermafbeelding
maradja maradja is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Gouda
Berichten: 38
Standaard

Oké nou bij mij kwam ik bij de algemeen klantenservice in Ierland terecht. Is trouwens iedere keer zo. Het belangrijkste is dat je probleem is opgelost.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store TuurDS Koopinformatie Rest Europa 289 20-09-14 16:53
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store Gewoon.Tim Koopinformatie Rest Europa 283 31-08-14 17:25
Kopen bij Duitse online Apple Store iLuca iPhone algemeen 2 20-09-13 10:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.