//

Punten /10 klantenservice Apple !

Punten /10 klantenservice Apple ! discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoeveel punten op /10 zou je Apple geven voor klantenservice ?? Ondanks dat ik al jaren fan ben van de degelijke en mooie producten heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-15, 13:27
Dawi Dawi is offline
• iOS 9.0.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard Punten /10 klantenservice Apple !

Hoeveel punten op /10 zou je Apple geven voor klantenservice ?? Ondanks dat ik al jaren fan ben van de degelijke en mooie producten heb ik de manier van communiceren en klantenservice nooit erg op prijs gesteld!!

wat mij betreft 4/10

Voor de producten zelf een dikke 10/10 natuurlijk!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-15, 13:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik gebruik Apple computers (en andere Apple producten) sinds 1980 (in woorden: negentienhonderdtachtig!). In al die jaren heb ik de Apple klantendienst drie (3) keer nodig gehad. Van mij krijgen ze 10/10.

Dit topic staat in het forum "Apple Watch algemeen". Voor het Klokske heb ik de klantendienst nog niet nodig gehad.
  #3  
Oud 21-06-15, 13:49
Dawi Dawi is offline
• iOS 9.0.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik gebruik Apple computers (en andere Apple producten) sinds 1980 (in woorden: negentienhonderdtachtig!). In al die jaren heb ik de Apple klantendienst drie (3) keer nodig gehad. Van mij krijgen ze 10/10.

Dit topic staat in het forum "Apple Watch algemeen". Voor het Klokske heb ik de klantendienst nog niet nodig gehad.

Begrijp wat je bedoelt, heb de vraag wellicht verkeerd gesteld... ik heb de apple klantendienst ook nog nooit nodig gehad dus daar ook 10/10 natuurlijk! Ik bedoelde Apple's communiceren en producten op de markt brengen , garanties etc !
  #4  
Oud 21-06-15, 13:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat garantie betreft krijgt Apple van mij (ons) ook 10/10. Op 25 october 2012 kreeg mijn vrouw een mail van Apple betreffende haar iMac late 2009 (die niet meer onder garantie was).

Dat zie ik Samsung Care, Dell Care, Medion Care, HP Care en tuti quanti nog niet doen.

  #5  
Oud 21-06-15, 14:01
Dawi Dawi is offline
• iOS 9.0.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Wat garantie betreft krijgt Apple van mij (ons) ook 10/10. Op 25 october 2012 kreeg mijn vrouw een mail van Apple betreffende haar iMac late 2009 (die niet meer onder garantie was).

Dat zie ik Samsung Care, Dell Care, Medion Care, HP Care en tuti quanti nog niet doen.

Mooi zo ! Dat je Apple al gebruikt sinds 1980 dat is volgens mij ook wel een soort wereldrecord !-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2015 om 13:05 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik gebruik Apple computers (en andere Apple producten) sinds 1980 (in woorden: negentienhonderdtachtig!). In al die jaren heb ik de Apple klantendienst drie (3) keer nodig gehad. Van mij krijgen ze 10/10.

Dit topic staat in het forum "Apple Watch algemeen". Voor het Klokske heb ik de klantendienst nog niet nodig gehad.

Vraagje tussendoor , hoe kom je eigenlijk aan de beta versies???
  #6  
Oud 21-06-15, 14:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dawi Bekijk bericht
Dat je Apple al gebruikt sinds 1980 dat is volgens mij ook wel een soort wereldrecord !-)
Waarom? Ik ken wel meer mensen die met de Apple II en //e begonnen zijn. Later overgestapt op de Macintosh. Die Apple //e heb ik trouwens nog.

Beta versies haal ik uit het iOS Dev Center. Ik heb een iOS (en OS X) Developer Account en kan die Beta's dus legaal downloaden en gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klantenservice apple giljom iPad algemeen 1 12-05-12 21:04
Klacht klantenservice Apple raza Chat en geruchten 1 14-11-11 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.