//

Apple Watch uit Duitsland

Apple Watch uit Duitsland discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een vervolg op mijn eerste topic over het bestellen van de Apple Watch in Duitsland. Mijn vraag is: Ik wil mijn Apple Watch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-15, 21:32
sukka38 sukka38 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 6
Standaard Apple Watch uit Duitsland

Dit is een vervolg op mijn eerste topic over het bestellen van de Apple Watch in Duitsland.

Mijn vraag is: Ik wil mijn Apple Watch laat brengen naar een Pick-Up locatie (bv. in Aachen) en daarvoor moet ik mijn pas/ID meenemen, is het een probleem als ik met mijn Belgische pas naar een Duitse pick-up locatie ga en met mijn Belgische pas mijn Apple Watch haal?

Volgens het reglement is een buitenlandse ID ook goed, maar ik wou het toch eens is vragen bij sommige ervaren mensen die ooit als eens is een Apple product zijn gaan halen in het Buitenland
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-15, 21:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een Belgische identiteitskaart is in heel de Europese Unie een geldige legitimatie.
  #3  
Oud 22-06-15, 22:09
sukka38 sukka38 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een Belgische identiteitskaart is in heel de Europese Unie een geldige legitimatie.
Oh ok, thanks 😄
  #4  
Oud 24-06-15, 14:17
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Mijn pakje is onderweg naar afleveringsadres van Huifkar. Wordt door Apple verzonden via DHL express. Ik heb tracking nummer en liefernummer. Wie heeft een linkje waar ik het pakketje kan volgen? Wil mij niet lukken (en welk nr moet ik invullen). Dank voor jullie reactie

Edit: gevonden. Het duurde even voordat er resultaat was . Zag trouwens dat de Apple Watch die in Duitsland besteld is, uit Praag (Tsjechië) komt. Hij is op dit moment 4.30 uur in Leipzig Duitsland. Dus vanmiddag in Nordhorn moet lukken.

Laatst gewijzigd door intered; 25-06-15 om 05:29.
  #5  
Oud 25-06-15, 18:59
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Opgehaald in Nordhorn. Super blij met mijn AWS S grey 42 mm. In totaal 10 dagen geduurd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.