//

Hartslag in Workout: meer "Meten" dan waardes?

Hartslag in Workout: meer "Meten" dan waardes? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag voor het eerst de Workout App gebruikt tijdens een MTB-rit en ben enigszins teleurgesteld in de hartslagmeter. Ik hoop dat dit komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-15, 16:43
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard Hartslag in Workout: meer "Meten" dan waardes?

Ik heb vandaag voor het eerst de Workout App gebruikt tijdens een MTB-rit en ben enigszins teleurgesteld in de hartslagmeter. Ik hoop dat dit komt omdat ik als Watch beginner deze App verkeerd heb gebruikt. Het probleem is dat ik veel vaker "Meten" dan een waarde zag en slechts zelden een real-time update van mijn hartslag.

Aan het begin van mijn rit heb ik de horloge al strakker aangetrokken en later heb ik "Activeer bij pols optillen" uitgezet (het beeld ging voortdurend uit tijdens de workout; dat had ik niet verwacht - foute aanname?), maar dat maakte allemaal weinig verschil.

Is dit "normaal"? Wat kan/moet ik anders doen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-15, 17:43
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Dat het scherm uitgaat tijdens een workout is heel normaal, het blijft niet de hele tijd aan (zou ook teveel van de batterij vragen). De hartslagwaarden kan je in de Health app bekijken. Wat mij wel is opgevallen dat bij bepaalde oefeningen (zoals bijvoorbeeld biceps curls), de watch moeite heeft met het meten van de hartslag, maar dat komt dan door de positie van je polsen/handen.
  #3  
Oud 28-06-15, 17:59
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Mocht die positionering van de handen van (veel) invloed zijn:

Wat is de ervaring van andere MTB-ers die met hun handen vaker de bar ends dan het stuur vasthouden?
Reageren

Labels
hartslag, real-time, watch, workout



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S crasht en geeft dan aan: "batterij op" bij meer dan 30% ashley15 iPhone algemeen 3 18-03-14 23:14
[Wi-Fi] Dan wel, dan niet "unable to join the network" cloverfield Wi-Fi 0 30-01-10 23:26
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
Opgepast met "lagere waardes" op zendingen ! dafila Koopinformatie Nederland 2 12-02-08 00:16
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.