Zon onder, zon op discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe zit het nu met deze glance. Ik zie alleen maar wanneer de zon opkomt, maar zon onder nooit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zon onder, zon op
Hoe zit het nu met deze glance. Ik zie alleen maar wanneer de zon opkomt, maar zon onder nooit
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb dit ook , maar net tegenover gestelde ik enkel wanneer zon ondergaat
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat het moment bepalend is wanneer je hem erop zet. Het is nu 16:00 uur en hij geeft nu bij mij ook zon onder aan.....
|
|
|||
|
|||
bij mij nu niets ..-..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja idd , maar toets direct code in of ongrendel hem via iPhone normaal . Snap het nie goed
|
|
|||
|
|||
Oke. Als ik de Apple watch weer omdoe, ontgrendel ik (via vingerscan) mijn iphone. Vervolgens is mijn Apple watch ook automatisch ontgrendeld. Ik kan ook de code intypen op de Apple watch, maar dat gaat minder snel. Zolang je hem niet hebt ontgrendeld, werkt ie glance niet bij.
|
|
|||
|
|||
dus beter ontgrendelen via de iphone dan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja tuurlijk wist ik al , maar heeft het met de zon op zon onder , misschien te maken ,
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe verklaar je dit dan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bewegingen vallen onder health...
En da's uiteraard strikt persoonlijk... Vandaar...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook alleen de zonsopkomst. Rare bijkomstigheid is dat de zonsopkomst in de ochtend anders is dan in de middag. Dit kan zo een paar minuten schelen.
|
|
||||
|
||||
Er zijn andere bronnen voor dit item...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat hij alleen de zonsopkomst laat zien is opgelost in watchOS 2. Nog even wachten dus.
|
|
|||
|
|||
Oke wat goed. Dank voor je melding
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone in de zon laten liggen | fiedeler | iPhone algemeen | 0 | 27-09-14 17:05 |
Iphone groene waas zon | martijn2308 | iPhone algemeen | 3 | 01-07-13 12:40 |
ipad in de zon | pacilootje | iPad algemeen | 7 | 04-08-10 17:51 |
iPhone in de zon | R0ZZA | iPhone algemeen | 10 | 05-08-09 17:34 |
|
|