iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Apple Watch aanschaffen in Nederland (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/165885-apple-watch-aanschaffen-nederland.html)

Th00mz 16-07-15 13:03

Apple Watch aanschaffen in Nederland
 
Morgen is het zover, dan is de Apple Watch eindelijk in NL.

Net zoals velen hier op het forum willen wij zo snel mogelijk een exemplaar in handen krijgen en er helemaal los op gaan. Maar mijn vraag nu aan jullie is:

Hoe gaan jullie dit doen?

Aangezien het nu allemaal 'lastig' gaat ivm een afspraak maken / welk model je kiest / welk bandje / welke grootte?

Persoonlijk wil ik gewoon de 'perfecte' behandeling, de volledige ervaring en alles op z'n tijd uitzoeken. Welk formaat wil ik, welke kleur? Welke combi?

Ik verwacht dat dit allemaal niet zo 'relaxed' gaat ivm de drukte bij de release..

Hoe denken jullie hierover?

dvischjager 17-07-15 02:03

Ik heb de Watch al ongeveer vanaf de release, maar heb een paar dagen terug in de Apple Store in Straatsburg een paar andere modellen gepast. Je kunt rustig de horloges omdoen en ernaar kijken. Het zal vast niet rustig zijn in de Apple Store, maar je kunt de tijd nemen. Ik meen dat je bij een Watch en Watch Sport een kwartier de tijd krijgt. Bij de Watch Edition krijg je drie kwartier in een rustigere kamer.

Corch 17-07-15 08:11

Zojuist de  watch Sport SpaceGrey 42mm besteld met een levertijd van 1 werkdag... niet slecht! Maar dat mag ook wel voor een product dat al ruim 2 maanden op volle productie draait ;-)

Th00mz 17-07-15 08:16

Klinkt goed beiden!

Nu ook 2 in m'n winkelmandje, maar ik wil eerst een afspraak maken in de store voor het passen. (geen idee welk formaat ik wil).. Waarom koos je voor 42mm? En heb je de 38mm omgehad?

Pagina om een afspraak te maken geeft aan dat de service momenteel niet beschikbaar is :(

Corch 17-07-15 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Th00mz (Bericht 1001904)
Klinkt goed beiden!

Nu ook 2 in m'n winkelmandje, maar ik wil eerst een afspraak maken in de store voor het passen. (geen idee welk formaat ik wil).. Waarom koos je voor 42mm? En heb je de 38mm omgehad? :(

Ik heb ze al gezien in de Apple store in Duitsland. De 38mm heeft naar mijn mening een te klein scherm en persoonlijk hou ik van een wat robuustere horloge om de pols.

CdW1 20-07-15 01:18

Weet iemand of je de reservering in Nederland kan maken met een Belgisch gsmnr? Bedankt!

dvischjager 20-07-15 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CdW1 (Bericht 1002049)
Weet iemand of je de reservering in Nederland kan maken met een Belgisch gsmnr? Bedankt!

Aangezien er al bekend is dat je niet met een Nederlands mobiel nummer kunt reserveren in Duitsland zal dit ook niet gaan met een Belgisch nummer naar Nederland. Je kunt in een Nederlandse supermarkt een prepaid simkaartje kopen om te reserveren.

XIII 20-07-15 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager (Bericht 1002050)
Aangezien er al bekend is dat je niet met een Nederlands mobiel nummer kunt reserveren in Duitsland zal dit ook niet gaan met een Belgisch nummer naar Nederland.

Een tijdje terug meldde iemand hier op het forum dat in Duitsland geen Duits telefoonnummer meer nodig was.

Wellicht geeft dat hoop voor NL?

CdW1 20-07-15 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager (Bericht 1002050)
Aangezien er al bekend is dat je niet met een Nederlands mobiel nummer kunt reserveren in Duitsland zal dit ook niet gaan met een Belgisch nummer naar Nederland. Je kunt in een Nederlandse supermarkt een prepaid simkaartje kopen om te reserveren.

Ok, super, dan haal ik een prepaid kaartje voor de zekerheid ;-) Bedankt

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 1002054)
Een tijdje terug meldde iemand hier op het forum dat in Duitsland geen Duits telefoonnummer meer nodig was.

Wellicht geeft dat hoop voor NL?

Ik had dit ook gelezen, vandaar mijn twijfel :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.