iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   geen verbinding met iPhone meer (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/166168-geen-verbinding-iphone-meer.html)

AKLERK 29-07-15 17:37

geen verbinding met iPhone meer
 
Sinds vanmorgen stond er een rood logo "geen verbinding" op mijn Apple Watch. Volgens de iPhone (6 plus) was er echter nog wel verbinding... Apple Service afdeling had geen kant-en-klare oplossing, kennelijk nog niet eerder meegemaakt. Uiteindelijk met hun hulp de AW gereset en backup teruggezet. Dat duurt lang, maar was afdoende. Zojuist op internet een al wat oudere thread gevonden: Apple Watch tip: solve disconnect from iPhone by resetting Bluetooth - iPhone J.D. Dus bluetooth resetten helpt!
Wie heeft dit probleem ook (gehad)?

Joeri75 30-07-15 10:58

ik heb dat ook al wel eens gehad gewoon even reset gedaan en probleem was opgelost ... was meestal even als je alleen buiten gaat zonder iphone mee te nemen en dan terug binnen kwam ... nu doet hij het telkens wel terug ...

bing69 30-07-15 11:07

Ik heb nu al twee keer gehad dat de apps niet meer starten. Ik zie het eigenlijk aan het weer op het klokje. BT verbreken helpt dan niet.
(Als ik trouwens bij de BT instellingen op de watch kijk zie ik er niets bij staan, maar dat doet hij ook niet als alles wel werkt. Hij blijft dan eindeloos zoeken naar BT (blijkbaar nieuwe) verbindingen)
Moet de watch helemaal resetten en de backup terug zetten.....
Dit komt na ongeveer 2 dagen gebruik voor. Draai geen beta. Heb de watch morgen pas een week. Wacht nog even af.

AKLERK 30-07-15 11:35

reset?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joeri75 (Bericht 1002628)
ik heb dat ook al wel eens gehad gewoon even reset gedaan en probleem was opgelost ... was meestal even als je alleen buiten gaat zonder iphone mee te nemen en dan terug binnen kwam ... nu doet hij het telkens wel terug ...

Wat heb je gereset? AW of iPhone? Hoe deed je dat?

Joeri75 30-07-15 11:45

AW reset door kroon wiel en onderste knop blijven indrukken tot dat je logo ziet verschijnen

AKLERK 30-07-15 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joeri75 (Bericht 1002633)
AW reset door kroon wiel en onderste knop blijven indrukken tot dat je logo ziet verschijnen

OK duidelijk, bij mij werkte dat niet. Moest echt alles wissen...

Joeri75 30-07-15 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AKLERK (Bericht 1002635)
OK duidelijk, bij mij werkte dat niet. Moest echt alles wissen...

Dat is wel raar dat dat net niet lukt dan ... heb je blijven drukken tot het apple logo te voorschijn kwam :p

AKLERK 30-07-15 13:29

Yep! Onder de bezielende leiding van een Apple serviceman.

iScorpio 30-07-15 15:12

Wat ook wil helpen (uit eigen ervaring):

- Apple Watch in vliegtuig mode zetten;
- Bluetooth op de iPhone uitzetten;
- Apple Watch uit vliegtuig mode halen;
- Bluetooth op de iPhone weer aanzetten.

Werkt bij mij altijd :-)

bing69 01-08-15 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bing69 (Bericht 1002629)
Ik heb nu al twee keer gehad dat de apps niet meer starten. Ik zie het eigenlijk aan het weer op het klokje. BT verbreken helpt dan niet.
(Als ik trouwens bij de BT instellingen op de watch kijk zie ik er niets bij staan, maar dat doet hij ook niet als alles wel werkt. Hij blijft dan eindeloos zoeken naar BT (blijkbaar nieuwe) verbindingen)
Moet de watch helemaal resetten en de backup terug zetten.....
Dit komt na ongeveer 2 dagen gebruik voor. Draai geen beta. Heb de watch morgen pas een week. Wacht nog even af.

En ja hoor, vanmorgen stond er geen temperatuur op mijn klokle. Wist al hoe laat het was. Eindeloze ronddraaiende zandlopers en alles blijft op gisteren staan. BT verbreken, vliegtuigmodus niets helpt. Alleen connectie verbreken en dan backup terug zetten. Lijkt me niet gezond...
Meert mensen last van??

intered 01-08-15 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bing69 (Bericht 1002760)
En ja hoor, vanmorgen stond er geen temperatuur op mijn klokle. Wist al hoe laat het was. Eindeloze ronddraaiende zandlopers en alles blijft op gisteren staan. BT verbreken, vliegtuigmodus niets helpt. Alleen connectie verbreken en dan backup terug zetten. Lijkt me niet gezond...
Meert mensen last van??

Nee in de 5 weken nog nooit


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.