//

Hartslag voor uren niet getracked (bij slapen)

Hartslag voor uren niet getracked (bij slapen) discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Eergisteren mijn Apple Watch gehaald en veel over gelezen. Ook over de verandering van hartslag meting na de update. Maar dit is toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-08-15, 10:09
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard Hartslag voor uren niet getracked (bij slapen)

Beste allen,

Eergisteren mijn Apple Watch gehaald en veel over gelezen. Ook over de verandering van hartslag meting na de update. Maar dit is toch weer een ander geval denk ik.

Vannacht voor het eerst de Apple Watch omgehad tijdens het slapen. En hij heeft mijn hartslag prima gemeten (elke 10 min), tot 3 uur snachts. Daarna is hij gestopt en heeft hij niet meer gemeten. Rond 8 uur ben ik uit bed gegaan en gaan douchen. Dus hij heeft van 3 uur tot 8 uur niet meer gemeten.

Het kan natuurlijk zijn dat de Watch niet meer goed zat na 3'en.. Maar ik heb hem redelijk strak om mijn pols zitten.

Iemand een verklaring?
Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-15, 19:46
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Je bent tijdens je slaap niet actief genoeg, dus hij neemt de moeite niet om je hartslag te meten.

Waarom wil je hem om tijdens het slapen? Wil je hem niet opladen?
__________________
Daniel
  #3  
Oud 28-08-15, 19:50
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Thanks voor je reactie!

Ik begreep juist dat als je actief bent, dat de Apple Watch je hartslag niet bijhoud (zoals sporten etc). En wel bij ruststand.

Buiten dat ben ik wel nieuwsgierig naar mijn activiteit in mijn slaap. Helaas is er nog geen goede app daarvoor. Alleen Sleep Pulse, maar die meet alleen je hartslag en toont deze in een grafiek. Laat ook weten hoe lang je hebt geslapen, maar dat moet je handmatig aangeven (Sleep / Awake) op je Watch.

Maar goed, ben gewoon nieuwsgierig naar mijn activiteit in mijn slaap. Voor nu moet ik het nog maar even doen met alleen de hartslag.

Als ik ga douchen laad ik de Watch op. En werk vanuit huis dus kwestie van even wachten tot hij is opgeladen.
  #4  
Oud 29-08-15, 23:08
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ontwikkelaars kunnen vanaf watchOS 2 gebruik maken van de sensoren in de Watch. Voor nu kun je je iPhone gebruiken om je slaap te meten met de app 'Sleep Cycle'. Ik gebruik hem zelf ook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hartslag meten doet het niet bij workout Graf Zum Kotzen Apple Watch algemeen 2 21-07-15 11:34
gezocht: app om uren bij te houden rocksnor Jailbreak apps en thema's 10 10-04-10 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.