iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Apple Watch screen protector nodig? (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/167176-apple-watch-screen-protector-nodig.html)

ipotdje 12-09-15 19:07

Apple Watch screen protector nodig?
 
Hallo iCulture'ers

Ik ben van plan over enkele weken een Apple Watch sport te kopen, en nu vraag ik me af of het aan te raden is om een screen protector te kopen. Ik haat krassen en heb het budget niet om het scherm te laten vervangen bij diepe krassen...
Is het ion X glas van de AW krasbestendig of niet? Ik hoor graag jullie mening/ervaringen

dvischjager 12-09-15 19:51

Het is natuurlijk niet zo bestand tegen krassen als het saffierglas op de Watch en Watch Edition. Ik heb mijn Watch Sport al 18 weken, maar nog geen krassen.

ipotdje 12-09-15 22:13

En hoe gebruik je hem dan? Ik bedoel ik ben 16 en zit nog op school, zal waarschijnlijk vaak een pull erover dragen enzo
Heb je het gevoel dat hij snel krast?

dvischjager 12-09-15 22:17

Ik zit ook nog op school, onder waarschijnlijk dezelfde omstandigheden als jij. Ik heb na 18 weken nog geen krasjes kunnen tellen.

RWK 13-09-15 02:27

Draag je wel eens een echte horloge? Heeft die ook krassen? Ja? Dan is het misschien wel verstandig om de eerste weken ook met een screenprotector door te brengen.

Persoonlijk zou ik het zelf niet doen. Ik heb ook geen screenprotector op mijn iPhone en het voelt allemaal zoveel beter. Als je een plastic/glas laagje overheen hebt, vind ik dat persoonlijk zwaar irritant aanvoelen. Vooral bij een horloge zou ik het knap irritant vinden.

Ik zou in gedachte houden dat je er gewoon zorgvuldig en zakelijk mee om moet gaan. Niet onnodig gaan rennen, straks struikel je en/of kom je ergens tegen aan.. dan BAM..:o

ipotdje 13-09-15 20:19

Ik heb een horloge en daar zitten aardig wat krassen op maar het gaat hier wel om een 17€ horloge dus ja 😀 het probleem is, zo'n screen protector bedekt de randen niet en dan ziet het er zo vreemd uit,niet?

intered 15-09-15 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipotdje (Bericht 1005344)
Ik heb een horloge en daar zitten aardig wat krassen op maar het gaat hier wel om een 17€ horloge dus ja 😀 het probleem is, zo'n screen protector bedekt de randen niet en dan ziet het er zo vreemd uit,niet?

Zolang je de AW niet tegen de muur schuurt is er normaal gesproken niets aan de hand. Mijn Apple Watch heeft ook nog helemaal geen krasjes. Ik moet zeggen dat ik er altijd wel er zijn nog op ben

iLevi 23-09-15 09:55

ik heb Liquid Armor er over gedaan

Radar 28-09-15 20:17

Ik heb er een armor suit protector op zitten: onzichtbaar, onvoelbaar en ook de randjes zijn bedekt

Martine81 11-11-15 12:09

Ik heb ook een armor suit gekocht. @radar.
Er zitten 2 protectors bij, maar even kijken of nodig is.
Lees bovenstaande liquid Armor, om de 3/4 maanden, maar lijkt me ook top!
Even testen.

Scooter 11-11-15 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martine81 (Bericht 1012173)
Ik heb ook een armor suit gekocht. @radar.
Er zitten 2 protectors bij, maar even kijken of nodig is.
Lees bovenstaande liquid Armor, om de 3/4 maanden, maar lijkt me ook top!
Even testen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Radar (Bericht 1007706)
Ik heb er een armor suit protector op zitten: onzichtbaar, onvoelbaar en ook de randjes zijn bedekt

Heb mij ook zo een Armor case gekocht zeer handig eigenlijk heb je dan screen protector niet meer nodig vindt ik tenzij men zeer vettige vingers heeft


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.