//

Af en toe een lichte tril voelbaar

Af en toe een lichte tril voelbaar discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben sinds een dag in het bezit van een Apple Watch Sport. Nu valt het mij op dat ik eens in de zoveel tijd een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-15, 22:20
defolio defolio is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard Af en toe een lichte tril voelbaar

Ben sinds een dag in het bezit van een Apple Watch Sport. Nu valt het mij op dat ik eens in de zoveel tijd een kleine lichte tril voel. Een gevoel alsof de bovenkant van je pols klopt. Ik dacht eerst dat m'n bandje te straks zat dus die ff losser gemaakt, heb gechecked of m'n hartslag meter aanstond (misschien dat ie bij iedere 10min meting een lichte tril gaf ofzo). Maar dat was niet zo. Ben op internet ook niks wijzer gevonden. Weten jullie wat dit zou kunnen betekenen. Software matig iets of is het een hardware matige fout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-15, 10:20
RonaldNL RonaldNL is offline
• iOS 12.1.1
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 23
Standaard

Is het niet gewoon een bericht van je watch? Er zit een feature in de watch die je waarschuwt met een tikje op je pols bij notificaties, tijd om even te gaan staan, etc
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voeg een button toe aan Share with menu wannabe21 Ontwikkelen voor iOS 2 11-07-14 01:14
Lichte plek in scherm iPhone 5 Scotth iPhone algemeen 1 22-01-14 16:18
Hoe voeg ik een calendar toe? addiejohnson iPhone algemeen 5 01-02-12 23:55
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt grootnick15 iPad algemeen 4 14-04-10 02:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.