//

Nieuwe AW gebruiker met vragen

Nieuwe AW gebruiker met vragen discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, ik ben sinds een kleine week de gelukkige bezitter van een AW 42mm space gray, en tot nu toe erg blij met dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-15, 13:15
spike-1979 spike-1979 is offline
• iOS 9.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard Nieuwe AW gebruiker met vragen

Hoi mensen, ik ben sinds een kleine week de gelukkige bezitter van een AW 42mm space gray, en tot nu toe erg blij met dit mooi stukje technologie om de pols .
Nu heb ik toch wel enkele vragen die ik zo snel niet kan vinden als ik op internet wat rondkijk, namelijk de AW start erg langzaam op, kan soms wel een minuut of 5 duren voordat hij volledig operationeel is, het horloge werkt verder wel gewoon, maar is wel wat irritant als je een reboot van je horloge doet.

De activiteiten tracker van het horloge (wat voor mij eigenlijk wel een belangrijk deel van het horloge is) werkt voor mijn gevoel niet helemaal goed, als ik namelijk in het tweede tabje ga kijken (trainen groene slider) dan beweegt deze maar minimaal en soms helemaal niet, zelfs niet als ik een flink stuk wandel of trap op ren o.i.d, slenter ik bv door een winkel dat schiet hij ineens diverse minuten vooruit . Kan het zijn dat deze trainingsoptie gekoppeld zit aan de hartslag? Ik bedoel daarmee dat hoe hoger de hartslag hoe beter de registratie?
Het horloge van de vrouw een 38mm AW werkt voor haar wel prima, en registeert bij wandelen wel meer minuten trainen (wel met andere hartslag frequentie)

Voor de rest ben ik wel benieuwd welke apps jullie echt kunnen aanbevelen op het gebied van stappen bijhouden, heb er diverse geprobeerd maar ben op zoek naar een app die je stappen telt zelfs mocht je de iPhone niet bij je hebben, en dan het liefste nog in de background, dus niet dat je die app open moet hebben (mocht deze bestaan).

Mijn dank alvast voor het evt meedenken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-15, 13:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je zou het deze week vernieuwde Pedometer++ kunnen proberen:

Pedometer++ voor Apple Watch en iPhone: stappen meten
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 09-12-15, 13:24
spike-1979 spike-1979 is offline
• iOS 9.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Ah bedankt, ik zal die app er eens opzetten en proberen!
  #4  
Oud 10-12-15, 17:25
spike-1979 spike-1979 is offline
• iOS 9.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Even een kleine update op dit topic, gister een flink eind wezen wandelen en sindsdien lijkt de activiteiten app wat beter te werken, de registratie klopt nu meer met mijn bewegingspatroon.

En de app die XIII mij aangaf doet inderdaad wat ik zocht, dus mijn dank hiervoor !
  #5  
Oud 10-04-16, 17:07
spike-1979 spike-1979 is offline
• iOS 9.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Zo weer even een update met een nieuwe bevinding. Ik ben recentelijk overgestapt van een Iphone 5S naar een Iphone 6S, en ik merk dat mijn AW nu veel secuurder is met het registreren van mijn stappen en activiteiten.
Ook is hij veel sneller met het behalen van mijn caloriedoel (voorbeeld 160Caloriedoel op 5S duurde haast hele dag, en op de 6S in minimaal halve dag bij zelfde beweging)

Het kan aan mijn perceptie liggen natuurlijk, maar het viel mij gewoon op.
Iemand anders ook deze ervaring?
  #6  
Oud 15-04-16, 17:15
JoGu JoGu is offline
• iOS 9.3.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 9
Standaard

Ga ook een 6s kopen... val ik sneller af dus...
  #7  
Oud 22-04-16, 19:36
spike-1979 spike-1979 is offline
• iOS 9.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Ja zou je haast wel gaan denken
  #8  
Oud 24-04-16, 15:03
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat mag toch niet uitmaken wat voor iPhone je gebruikt.... 🤔
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe gebruiker met diverse vragen Chan266 iPad algemeen 6 06-07-12 00:40
ipad vragen van nieuwe gebruiker bica iPad algemeen 20 08-12-11 12:38
Nieuwe potentiele gebruiker Daniel2929 Archief 1 14-11-09 11:54
Debat: Bent U als mede iPhone gebruiker wel of niet blij met de nieuwe iPhone? Stiruam Chat en geruchten 48 12-06-08 20:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.