//

Is geduld en gelatenheid een "must" bij reparatie van mijn Watch??

Is geduld en gelatenheid een "must" bij reparatie van mijn Watch?? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien dat mijn leeftijd (64) mijn parten speelt, maar iets zegt mij dat de gang van zaken niet optimaal is. 17 juni is er slecht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-16, 10:33
RobHaarlem RobHaarlem is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 5
Standaard Is geduld en gelatenheid een "must" bij reparatie van mijn Watch??

Misschien dat mijn leeftijd (64) mijn parten speelt, maar iets zegt mij dat de gang van zaken niet optimaal is.

17 juni is er slecht een zwart scherm zichtbaar en kan ik mijn watch slechts deels met bluetooth benaderen. Tijdens opladen geen verschil...de watch wordt wat warmer maar meer niet.

18 juli op naar apple-store Haarlem...Mijn fout ik denk er te simpel over. Ik dacht afgeven en repareren. Helemaal fout reparaties zo maar aannemen kan niet. U kunt een afspraak maken met een van onze medewerkers en dat gaat ongeveer 3,5 uur duren. Gaat u even gezellig de stad in en dan zie ik u over 3,5 uur. Ik wilde helemaal de stad niet gezellig de stad in het was weekend ik heb wel andere dingen te doen dan 3,5 uur op een medewerker van de genius-bar te wachten.

Dan maar een afspraak maken.....dat kon niet eerder dan 23 of 24 juni eerder was er gaan Watch-specialist beschikbaar/aanwezig. Dus de eerste week zonder zat er op

24 juni Oh wat zijn ze vriendelijk in THE Store..komt bijna nooit voor enz.enz zal even kijken of het garantie is. Beetje overbodig de watch is nog geen jaar op de Nederlandse markt.....Vervolgens krijg je het gevoel dat de medewerker een Apple training heeft gehad en daar geleerd is beslist niet naat de klant te luisteren en gewoon de voorgeschreven routine te volgen. Daar dit gepaard gaat met een vreselijke vorm van tunnelvisie is niet belangrijk.

11 juli is het vandaag. 3 weken zonder en een gevoel van gelatenheid en berusting.

Bovenstaand is mijn ervaring in een notendop weergegeven.
Mijn grootste vraag is eigenlijk, ben ik niet met mijn tijd meegegaan??? Ik wil benadrukken dat ik niet verlang dat ze op mijn eerste verzoek een ruil-exemplaar moeten brengen, maar vraag mij wel af of dit bij Apple de normale gang van zaken is.
Graag een reactie.
Groetjes Rob Haarlem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-16, 10:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobHaarlem Bekijk bericht
Mijn grootste vraag is eigenlijk, ben ik niet met mijn tijd meegegaan??? Ik wil benadrukken dat ik niet verlang dat ze op mijn eerste verzoek een ruil-exemplaar moeten brengen, maar vraag mij wel af of dit bij Apple de normale gang van zaken is.
Ik heb geen ervaring met de Hollandse Apple Stores. Ik kan je wel verzekeren dat dit in de Belgische, Franse en Duitse Apple Stores niet de normale gang van zaken is. Misschien heeft het iets met een bepaalde volksaard te maken?

Defecte Apple apparatuur, onder fabrieksgarantie, wordt normaliter in genoemde Apple Stores sito presto omgeruild. Uiteraard wel eerst na afspraak met de Genius Bar.
  #3  
Oud 11-07-16, 14:37
blackfocus blackfocus is offline
• iOS 17.4
• iPadOS 17.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 54
Standaard

Ja die ervaring kan ik delen en heb met Haarlem goede ervaringen En de gang van zaken is zeker vreemd Volg je gevoel en ga is bellen of naar de winkel Kloppen doet het niet
  #4  
Oud 11-07-16, 15:37
RobHaarlem RobHaarlem is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 5
Standaard

Even een update.....
Heb net 15 minuten aan de telefoon gehangen met als resultaat dat ik teruggebeld zou worden.
Ben idd 10 minuten later teruggebeld met de mededeling dat het lang duurt en vreemd is dat ik geen up-date heb gehad over de status van de reparatie en dat ik teruggebeld ga worden.
Moet wel bekennen dat het een heel aardige dame was en dat tot nu toe het enige positieve is wat ik heb ondervonden.
  #5  
Oud 11-07-16, 22:02
RobHaarlem RobHaarlem is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 5
Standaard

Top gaat nu helemaal goed. Ik heb een voicemail dat het bekeken gaat worden en dat ik terug gebeld zal worden.
  #6  
Oud 12-07-16, 16:00
RobHaarlem RobHaarlem is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 5
Standaard

12-7-2013 16:00uur. Weer een dag ouder...maar dan zonder terug gebeld te worden of een status up-date van de reparatie......Ga maar weer eens bellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe werkt de functie "beschikbaarheid" bij toevoegen van een afspraak in iCal? Gielleke iPhone algemeen 0 04-02-13 19:42
Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat" Mucahitt iPhone algemeen 1 13-11-12 17:09
verkeerd telefoonnummer in "overzicht" bij alle gegevens van mijn iPhone friesbertie iPhone algemeen 2 30-12-11 10:57
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
SMS van "Mijn Telfort" stuurt bagger isky.andar KPN 3 06-02-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.