iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Apple Watch in Apple Store? (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/174309-apple-watch-apple-store.html)

Hamertej 10-09-16 16:51

Apple Watch in Apple Store?
 
Hallo,

Ik wilde de nieuwe Apple Watch bestellen, maar zie dat er nu al een verzendtijd is van 3 tot 5 weken. Heeft iemand enig idee of ze vanaf vrijdag ook gewoon in de fysieke Apple Store verkrijgbaar zijn? Ik kan me herinneren dat je bij de Apple Watch 1 een 'pasmoment' kon reserveren..

Alvast bedankt

basjiphone 11-09-16 14:19

Ik zocht dat ook al die pas-afspraak. Niet te vinden.
Ik ging het toen toch maar online bestellen omdat ik ook her en der lees dat ze niet zo veel op voorraad zullen hebben. Aan de andere kant denk ik niet dat heel Nederland Apple Wachtes 2 gaat kopen. Ik heb de stalen spay grijze gekocht met Milanese band. Toch even 869 euri aftikken...best even slikken.
Levertijd staat op 30 sept- 6 okt.

Wat je kan doen is naar de winkel gaan, hem daar kopen en online cancelen.
Dat kan wel maar beperkte tijd...

MarksIphone 11-09-16 19:35

Ik ben ook wel benieuwd of ze 16 september in de winkel 'gewoon' op voorraad zijn. Ben bang van niet, gezien de levertijden van de online store.

Coolblue geeft trouwens als verwachte verzenddatum 17 september als je hem daar online bestelt. Ik betwijfel of dat ook echt zo zal zijn.

Mazinho 20-09-16 07:53

Ik heb de apple watch series 2 besteld online, de sportversie. Verwachte dag van levering was 29 september, vandaag verzendbevestiging van UPS uit China gekregen, donderdag wordt hij al geleverd!

kevintjuh93 20-09-16 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho (Bericht 1025487)
Ik heb de apple watch series 2 besteld online, de sportversie. Verwachte dag van levering was 29 september, vandaag verzendbevestiging van UPS uit China gekregen, donderdag wordt hij al geleverd!

Dat is interessant! Bij mij staat er ook dat de verwachte leverdatum 29 september is. Echter zie ik nu ook staan: verzending wordt voorbereid

Ik hoop echt dat ik hem zsm ontvang. Het model dat ik besteld heb is:
Spacegrijs aluminium 42mm met een nylon geweven bandje (zwart)

Mazinho 20-09-16 11:23

Dat is ook de status bij mij nu... , goede kans dat je ook snel een mail van UPS gaat krijgen!

kevintjuh93 20-09-16 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho (Bericht 1025498)
Dat is ook de status bij mij nu... , goede kans dat je ook snel een mail van UPS gaat krijgen!

Hoop het zo he haha! Super! Ga het even afwachten... tijd gaat nu wel opeens langzaam ;)

urban 20-09-16 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho (Bericht 1025487)
Ik heb de apple watch series 2 besteld online, de sportversie. Verwachte dag van levering was 29 september, vandaag verzendbevestiging van UPS uit China gekregen, donderdag wordt hij al geleverd!

Hoelang stond er bij jou bestelling "verzending wordt voorbereid"?

Mazinho 22-09-16 21:39

Ik ben inmiddels naar de status verzonden. Volgens UPC issie vandaag vanuit China via Zuid-Korea naar Kazachstan en nu in Keulen... Morgen wordt hij afgeleverd! 😁


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:07.