//

Apple Watch series 2 GPS

Apple Watch series 2 GPS discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister is de mijne bezorgd !! Alleen vraag ik me nu af hoe ik de GPS in de watch kan gebruiken. Als ik nu maps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-16, 09:55
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard Apple Watch series 2 GPS

Gister is de mijne bezorgd !!

Alleen vraag ik me nu af hoe ik de GPS in de watch kan gebruiken. Als ik nu maps open, locatie verstuur via imessenger of de workout app gebruik, dan gaat mijn iPhone GPS steeds aan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-16, 11:54
GiovanniG GiovanniG is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 11
Standaard

Klopt werkt ook alleen als je iPhone uit de buurt is, anders kiest de watch voor de meest energiezuinige methode
  #3  
Oud 24-09-16, 17:29
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GiovanniG Bekijk bericht
Klopt werkt ook alleen als je iPhone uit de buurt is, anders kiest de watch voor de meest energiezuinige methode
Hoe ben je daar zo zeker van? Want als dat zo is, dan heeft GPS weinig nut voor mensen die wel altijd telefoon erbij hebben :S
  #4  
Oud 29-09-16, 10:19
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
Hoe ben je daar zo zeker van? Want als dat zo is, dan heeft GPS weinig nut voor mensen die wel altijd telefoon erbij hebben :S
Staat op verschillende sites aangegeven en was ook best te verwachten. Waarom zou er GPS in moeten zitten als je je telefoon toch altijd bij je hebt? Het voordeel van GPS in de watch was dat je hem zonder telefoon kon gebruiken bij bijvoorbeeld het sporten.

Voor mensen die hun telefoon toch altijd erbij hebben is de apple watch series 1 voldoende (mits je niet gaat zwemmen)
  #5  
Oud 25-10-16, 07:06
Dziakiewicz Dziakiewicz is offline
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 27
Standaard

Het is juist mijn bedoeling om de GPS van de Watch 2 NIET te gebruiken. ik ben wielrenner en fiets vaak meer dan 100 km. bij de 1. gaf de accu het dan wel op. ik hoop dat bij de 2. indien ik mijn Iphone bij me heb, de GPS niet inschakelt. Theoretisch zou ik dan optimaal gebruik kunnen maken van de sterkere accu. Zie ik dat goed? zo niet, dan moet ik mijn bestelling voor de 2. snel annuleren.
  #6  
Oud 26-10-16, 11:39
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dziakiewicz Bekijk bericht
Het is juist mijn bedoeling om de GPS van de Watch 2 NIET te gebruiken. ik ben wielrenner en fiets vaak meer dan 100 km. bij de 1. gaf de accu het dan wel op. ik hoop dat bij de 2. indien ik mijn Iphone bij me heb, de GPS niet inschakelt. Theoretisch zou ik dan optimaal gebruik kunnen maken van de sterkere accu. Zie ik dat goed? zo niet, dan moet ik mijn bestelling voor de 2. snel annuleren.
Zet locatievoorzieningen in je iphone voor de watch uit? Dan paktie de GPS van de watch lijkt me...
  #7  
Oud 04-11-16, 16:57
mke1955 mke1955 is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 1
Standaard Levertijd Apple Watch series 2

Apple verkondigt begin september 2016 (9e) dat de nieuwe watch verkrijgbaar is.
Op 28 septber j.l. de watch besteld bij Amac. Tot nu toe levertijden onbekend. Apple Store NL geeft vandaag aan pas te leveren op 5 december (hopelijk) 2016.

Erg treurig allemaal om zo lang te moeten wachten Eerst lekker maken en vervolgens laten ze je in de kou staan.
  #8  
Oud 05-11-16, 10:22
aevries aevries is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 144
Standaard

Ik heb hem al twee weken, gekocht bij MediaMarkt Utrecht.
  #9  
Oud 06-11-16, 18:59
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard

Ja is schandalig dat je zolang moet wachten.Ik heb begin oktober de watch 2 besteld in Nijmegen bij Xando. Nu 6 november nog steeds niks gehoord. Maar wel volle pond laten betalen. Niet blij mee.
  #10  
Oud 11-11-16, 11:07
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GiovanniG Bekijk bericht
Klopt werkt ook alleen als je iPhone uit de buurt is, anders kiest de watch voor de meest energiezuinige methode
De meest zuinige methode? Kost zowel op je iPhone als je watch juist (extra) stroom vanwege de bluetooth verbinding. Op mijn watch pas normale accuprestaties sinds ik gebruik van iPhone GPS heb uitgezet, en de iPhone doet sindsdien ook weer duidelijk langer met één acculading.

Zou een héél vreemde keuze zijn die rare omweg te gebruiken als ook directe GPS beschikbeer is...
  #11  
Oud 11-11-16, 11:16
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20170917003111 Bekijk bericht
De meest zuinige methode? Kost zowel op je iPhone als je watch juist (extra) stroom vanwege de bluetooth verbinding. Op mijn watch pas normale accuprestaties sinds ik gebruik van iPhone GPS heb uitgezet, en de iPhone doet sindsdien ook weer duidelijk langer met één acculading.

Zou een héél vreemde keuze zijn die rare omweg te gebruiken als ook directe GPS beschikbeer is...
De iPhone heeft een veel grotere accu dan de Apple Watch. Zoals eerder gezegd is de Apple Watch na enkele uren GPS gebruik leeg (pakweg vijf uur). De iPhone kan langer de GPS functie gebruiken. Als je gaat sporten met je iPhone mee zal dus standaard voor de GPS van de iPhone gekozen worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:20.