//

Beeldscherm Apple watch reageert erg traag of helemaal niet

Beeldscherm Apple watch reageert erg traag of helemaal niet discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Sinds 3 dagen heb ik problemen met mijn Apple watch sport op IOS 2.2.2 (omdat ik nog op ios 9 zit) Het beeldscherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-16, 13:26
harleysat harleysat is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard Beeldscherm Apple watch reageert erg traag of helemaal niet

Beste lezers,

Sinds 3 dagen heb ik problemen met mijn Apple watch sport op IOS 2.2.2 (omdat ik nog op ios 9 zit)
Het beeldscherm reageert erg traag of helemaal niet als ik de watch om mijn pols draagt. De force touch doet al helemaal niets. Als ik de watch aansluit op de lader, werkt de watch weer naar behoren.
Zodra ik hem dan eraf haal, gaat het voor ongeveer een minuut goed en dan heb ik weer het zelfde probleem. Ik heb de watch al teruggezet naar de fabrieksinstellingen maar niets helpt.
Heeft iemand hier ook last van, of een oplossing voor dit probleem? Het lijkt mij software probleem omdat de watch het op de lader perfect doet.
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s scherm zelf vervangen, halve beeldscherm reageert niet isaatje8 iPhone accessoires en onderdelen 2 17-01-16 13:17
Apple TV 3 erg traag bartsaerens Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 11 31-07-14 00:52
iPhone 4s beeldscherm reageert niet. Djordy iPhone algemeen 8 29-07-14 21:08
HELP!!beeldscherm iPhone reageert niet meer rw76 iPhone algemeen 4 30-04-14 23:17
Iphone reageert helemaal niet meer ralphn Archief 2 27-11-08 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.