//

Apparatuur niet meer zichtbaar op vakantieadres

Apparatuur niet meer zichtbaar op vakantieadres discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Thuis heb ik camera's en een Pelletkachel. Alles verbonden met internet. Tot voor kort kon ik deze apparatuur bekijken en bedienen vanaf mijn vakantieadres. Inmiddels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-16, 13:09
batyka batyka is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Dwingeloo
Berichten: 17
Standaard Apparatuur niet meer zichtbaar op vakantieadres

Thuis heb ik camera's en een Pelletkachel. Alles verbonden met internet. Tot voor kort kon ik deze apparatuur bekijken en bedienen vanaf mijn vakantieadres. Inmiddels lukt dat niet meer, krijg de melding offline. Het vreemde is echter dat bij beweging of geluid de camera's wel afbeeldingen/filmpjes plaatsen in Dropbox en ik de melding krijg dat er beweging of geluid geconstateerd wordt door de camera's. In Dropbox kan ik ze ook bekijken.
Het Wi-Fi gebeuren en internet werken dus wel. Het niet meer kunnen bekijken/bedienen van de camera's gebeurde als eerste, pas later ontstond dat probleem bij de kachel. Inmiddels heb ik thuis de boel laten herstarten, zonder resultaat. Ik beschik hier over een Mac, iPad en iPhone allemaal met hetzelfde resultaat. De internet host provider zegt: As we can see, the domain in question rika-firenet.com is not added to your server with us.
Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-16, 14:54
RonaldNL RonaldNL is offline
• iOS 12.1.1
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 23
Standaard

hoe relateer je deze vraag aan de apple watch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reclame Postbus niet meer zichtbaar na 7.1.2 uitsmijter iPhone algemeen 10 06-07-14 06:56
Contacten niet meer zichtbaar SG3i iPhone algemeen 4 24-09-12 15:35
Foto: foto's niet meer zichtbaar tasjake Muziek, foto & video 0 14-09-12 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.