iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Oproep: Rood uitroepteken na vastgelopen update (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/175093-oproep-rood-uitroepteken-na-vastgelopen-update.html)

macamba83 18-12-16 20:08

Oproep: Rood uitroepteken na vastgelopen update
 
Zoals besproken in dit artikel:
Sommige Apple Watch-modellen onbruikbaar door watchOS 3.1.1

Is mijn Apple watch series 2 hier ook door getroffen.

Dinsdagochtend direct gebeld met Apple Care.

Watch moet gerepareerd worden want je kunt 'm niet aan iTunes hangen ofzo.

Het blijkt dat de Apple winkels de watch naar Apple moeten opsturen en niet kunnen omruilen.

Ben zelfs bij de genius bar in de Apple store in Amsterdam geweest en daar beweert men ook dat ze de watch niet mogen omruilen maar zelf ook opsturen omdat ze 'm niet ter plaatse kunnen repareren.

Maar er zijn heel moeilijk afspraken te krijgen dus ook dit was geen optie.

Telefonisch geregeld dat een UPS koerier hem komt ophalen en dan repareren ze 'm of ruilen ze 'm om.

Ik zit nu een kleine week al zonder watch en ben er uiteraard niet blij mee.
Jammer dat de watch niet makkelijker te herstellen is (via een kabel ofzo).

Graag wil ik via deze weg een oproep doen aan anderen die ook getroffen zijn, hoe is dit bij jullie opgelost?

Ik ben alleszins totaal teleurgesteld door de gang van zaken en zou het liefst m'n geld terugkrijgen van Apple omdat ik geen vertrouwen meer heb in dit product.

Bij iedere volgende update loop je weer hetzelfde risico.
En wat over 2 jaar als de garantie vervallen is. Dan ben je helemaal de klos. Onacceptabel.

Wally© 18-12-16 23:20

Relax...

Als er één bedrijf dat uitermate veel belang hecht aan customer satisfaction...dan is het zeker Apple...

Neemt echter niet weg dat dit een vervelende situatie is...

Maar je mag er donder op zeggen dat de watch die je terugkrijgt zo goed als nieuw zal zijn...

Bovendien was dit eerder een software dan een hardware fout...

TouchMe 19-12-16 07:31

Het is altijd lullig als je een apparaat voor langere tijd kwijt bent voor een reparatie maar dat is bij ieder merk zo, dit klinkt meer als iemand die zo wie zo spijt heeft van zijn aankoop. Je laatste 3 zinnen zeggen genoeg...

macamba83 19-12-16 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 1028648)
Het is altijd lullig als je een apparaat voor langere tijd kwijt bent voor een reparatie maar dat is bij ieder merk zo, dit klinkt meer als iemand die zo wie zo spijt heeft van zijn aankoop. Je laatste 3 zinnen zeggen genoeg...

Ik was zeer tevreden ermee.
Beetje verslaafd zelfs om de "ringen" vol te krijgen en meer te bewegen.

Wat ik zeg is dat ik niet tevreden ben met de situatie en de gang van zaken.
En dat het risico groot is dat dit nogmaals kan gebeuren, dat je dit technisch zelf niet kunt oplossen maar steeds van een repair afhankelijk bent..

Of ik spijt heb is in principe irrelevant. Het gaat om een oproep waarin ik vraag aan anderen om hun ervaring te delen.

En ja. Ik zal deze kerst deze watch niet aanraden aan vrienden en familie na dit voorval.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.