//

info activiteiten exporteren

info activiteiten exporteren discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik ben al geruime tijd aan het zoeken hoe ik mijn activiteiten en hartslag kan exporteren naar bijvoorbeeld een excel bestand. Voor mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-17, 09:03
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard info activiteiten exporteren

Hallo allemaal.
Ik ben al geruime tijd aan het zoeken hoe ik mijn activiteiten en hartslag kan exporteren naar bijvoorbeeld een excel bestand.
Voor mijn gezondheid heb ik een grafiek nodig van mijn hartslag.
Voorheen had ik een Fitbit blaze waar een grafiek in stond van hartslag beweging e.d.
Als ik wil exporteren op met mijn iwatch , exporteert hij de ringen (activiteit) , waar ik niet veel info uit krijg.
Ook in de gezondheidszorg app vind ik mijn hartslag maar daar is ook niet veel uit op te maken.
Hetzelfde met de slaap app.
Wie kan mij hier meer info over geven hoe ik dit duidelijk kan aflezen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Work out app activiteiten Dirkstra iPhone algemeen 2 26-10-16 18:21
Runkeeper in activiteiten overzicht? Edwardfotografie Apple Watch apps 0 18-07-16 10:06
Activiteiten app registreert niets op iPhone nance30 Apple Watch algemeen 1 03-12-15 22:40
Facebook- activiteiten synchroniseren met agenda Zwamy iPhone algemeen 3 27-01-14 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.