//

Geen unlock van watch meer met ihone

Geen unlock van watch meer met ihone discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Altijd heb ik mijn watch met de iphone ge unlocked Maar na de laatste update werkt dat niet meer. Iemand enig idee? Zowel de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-17, 10:17
moly moly is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard Geen unlock van watch meer met ihone

Altijd heb ik mijn watch met de iphone ge unlocked Maar na de laatste update werkt dat niet meer. Iemand enig idee? Zowel de iphone 7 en de watch heb ik de de nieuwe update op gezet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-17, 19:06
Kris1986 Kris1986 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 144
Standaard

Bij mij werkt dit wel nog altijd. Heb je beide toestellen als eens opnieuw opgestart?
  #3  
Oud 08-03-17, 00:42
moly moly is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Probleem is op gelost. Opnieuw opgestart was de oplossing.
  #4  
Oud 31-03-17, 17:03
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moly Bekijk bericht
Altijd heb ik mijn watch met de iphone ge unlocked Maar na de laatste update werkt dat niet meer. Iemand enig idee? Zowel de iphone 7 en de watch heb ik de de nieuwe update op gezet.
Je watch met je iPhone geunlockt? hoe werkt dat dan?
  #5  
Oud 31-03-17, 20:26
moly moly is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard Apple watch unlock met iphone

https://www.cnet.com/how-to/how-to-u...g-your-iphone/

De Apple Watch kun je het beste beveiligen met een toegangscode, deze zal altijd je Apple Watch beschermen wanneer iemand anders je Apple Watch in handen krijgt. De toegangscode moet je altijd invoeren wanneer je de Apple Watch rond je pols doet, zodra deze contact met de huis verliest zal het apparaat vergrendeld worden.
De toegangscode invullen op de Apple Watch is soms een nauwkeurig werkje, het scherm is in de meeste gevallen net iets te klein (zeker de 38mm variant). Gelukkig is er een eenvoudigere manier om je Apple Watch te ontgrendelen.
Doe de Apple Watch rond je pols en ontgrendel je iPhone, vanaf dat moment zal ook de Apple Watch worden ontgrendeld tot je deze van je pols af doet of hem handmatig vergrendeld door de zij-knop enige momenten ingedrukt te houden.
Wanneer de Apple Watch niet wordt ontgrendeld door je iPhone zal je de optie eerst moeten inschakelen via je Apple Watch ▸ Instellingen ▸ Toegangscode ▸ schakel de optie ‘Ontgrendel met iPhone' in.https://www.appletips.nl/de-apple-wa...met-je-iphone/
  #6  
Oud 31-03-17, 22:14
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Ah bedankt! Had deze optie altijd al aan staan maar eigenlijk nooit bewust gebruikt, invullen van de code was nooit een probleem maar dit scheelt toch zeker weer drie seconden haha!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen whatsapp notificatie meer op watch werme022 Apple Watch apps 3 05-04-17 20:12
Apple watch speelt geen muziek meer af op iphone rwakker Apple Watch algemeen 5 12-10-15 12:57
Ihone doet bijna niets meer falo iPhone algemeen 3 28-06-08 23:05
Krijg Geen Video Op Ihone bully112 Archief 3 06-12-07 23:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.