//

iPhone maakt geen geluid bij meldingen als Apple watch is gekoppeld

iPhone maakt geen geluid bij meldingen als Apple watch is gekoppeld discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een Apple watch serie 2 en gebruik hem in combinatie met een iPhone 6s. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-17, 23:16
Littlemonky Littlemonky is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard iPhone maakt geen geluid bij meldingen als Apple watch is gekoppeld

Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een Apple watch serie 2 en gebruik hem in combinatie met een iPhone 6s.
Nu kom ik het volgende tegen en dat is dat mijn iPhone geen geluid meer geeft als ik een bericht of whatsapp bericht bijvoorbeeld ontvang.
Op de watch maakt hij wel geluid.
Heb diverse manieren al geprobeerd en gisteren deed hij het overdag opeens wel toen maakt hij wel op beide een geluid toen ik een bericht ontving maar nu opeens niet meer.
Geluid van de iPhone staat aan.
Apple watch heeft ook het geluid aanstaan.
Tevens heb ik het ook geprobeerd met het geluid uit op de watch maar dit maakt geen verschil.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad of misschien een oplossing weet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-17, 13:29
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Handig, dat google...

https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0

You can have notifications on both, which I found out by accident. If you have 'Wrist Detection' set to off then you get alerts on both - well I have been! Hope this helps
  #3  
Oud 12-03-17, 20:35
Littlemonky Littlemonky is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard

Dankjewel dit is inderdaad de oplossing.
Zelf had ik ook al gezocht op Google maar helaas niks kunnen vinden.
Het uitzetten van de draagdetectie werkt tot nu toe inderdaad.
Bedankt..
  #4  
Oud 22-03-17, 22:42
toontje toontje is offline
• iOS 11.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: lanaken belgie
Berichten: 103
Standaard

Voor berichten klopt dit, maar bij gebruik voor telefoon reageert de watch niet bij binnenkomend gesprek.. Is dit bij jullie ook??
  #5  
Oud 23-03-17, 10:28
Littlemonky Littlemonky is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard

Bij mij heeft hij juist de inkomende oproepen altijd op beide apparaten getoond. Het waren bij mij echt de berichten die hij maar op 1 apparaat weer gaf.

alhoewel ik gister een whatsapp gesprek ontving en deze kwam ook alleen maar op mijn telefoon binnen. Terwijl andere inkomende "normale" oproepen wel goed doorgestuurd worden en op beide apparaten weergegeven worden.

Misschien zijn het bij jou ook wel de whatsapp audio gesprekken of echt alle inkomende oproepen?
  #6  
Oud 23-03-17, 16:28
toontje toontje is offline
• iOS 11.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: lanaken belgie
Berichten: 103
Standaard

Inderdaad het zijn alleen de whatsapp. Audio gesprekken!
Ben al blij dat de meldingen op beide apparaten werken
  #7  
Oud 24-03-17, 11:03
Littlemonky Littlemonky is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard

Met whatsapp gesprekken heb ik het ook inderdaad... helaas weet ik daar dus geen oplossing voor maar ik hou het topic even in de gaten mocht er iemand zijn die hier wel een oplossing voor heeft...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meldingen op Apple watch en iPhone ontvangen DelgaTommie Apple Watch algemeen 1 14-09-16 10:39
geen verandering geluid facebook meldingen xander77 Ringtones en Wallpapers 0 12-09-15 13:23
Geen notificatie geluid op apple watch Yvarladze Apple Watch apps 3 22-06-15 12:41
Facebook-app geen geluid bij meldingen OriginalJeroen iPhone Apps 3 26-03-13 09:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.