//

Muziek tijdens workout vanuit itunes

Muziek tijdens workout vanuit itunes discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom er niet achter hoe ik tijdens een workout of ism een app zoals runkeeper of runtastic muziek kan horen vanuit mijn muzieklijst die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-04-17, 20:47
jen's schermafbeelding
jen jen is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard Muziek tijdens workout vanuit itunes

Ik kom er niet achter hoe ik tijdens een workout of ism een app zoals runkeeper of runtastic muziek kan horen vanuit mijn muzieklijst die op mijn apple watch staat.
Dus ik heb de muziek al op mijn applewatch staan zodat ik mijn iphone niet hoef mee te nemen.
Het moet volgens mij heel makkelijk kunnen maar ik kom er even zo snel niet achter iemand een idee ?
Ja hoor ik wist wel dat het makkelijk was eerst ik weet niet hoe lang van alles uitgeprobeerd maar ik hem hem eerst gewoon je muziek aanzetten en dan door naar de runnerapp en openen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HRM tijdens workout spiegelaere Apple Watch algemeen 0 21-06-16 22:20
Windows: iTunes muziek afspelen hapert tijdens het surfen Do-Rithm iTunes 21 02-11-12 18:38
Problemen met muziek wijzigen in Itunes vanuit externe harddisk peterpuntnl iTunes 3 29-09-09 16:34
Windows: Iphone 3g + 3gs op iTunes - kan geen muziek naar 3gs slepen vanuit bieb Mar10 iTunes 0 29-06-09 14:06
Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten gelderland20 iTunes 7 12-05-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.