iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Levering iwatch series 3? (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/178653-levering-iwatch-series-3-a.html)

EddyG 19-09-17 12:49

Levering iwatch series 3?
 
Ik heb vorige week vrijdag 15 september om 9:01 een iwatch series 3 bestelt bij de online apple store.
De leveringsdatum is 22 september.
Nu keek ik zondag ff naar de status van de bestelling op de site en er stond "verzending wordt voorbereid".
Maar nu vandaag dinsdag staat dit er nog steeds bij de status.
Ga ik dan de iwatch komende vrijdag wel aankrijgen?
Want als de iwatch vanuit het buitenland moet komen zoals meestal bij de nieuwe iphones, dan is de zending toch meestal enkele dagen onderweg.

Gonus 19-09-17 13:06

De enige partij die hier een bruikbaar antwoord op kan geven is Apple, denk ik.
Neem even contact met ze op

EddyG 19-09-17 15:54

Bedankt, ik zal nog maar ff wachten tot donderdag, want misschien wordt de nieuwe iwatch gewoon vanuit nederland verstuurt en wachten ze daarom met het versturen.
Anders zou ze al voor vrijdag geleverd
worden.

EddyG 20-09-17 20:41

Vandaag toch maar effe naar apple gebeld en volgens apple ga ik vrijdag zeker de iwatch ontvangen, ondanks dat de bestelstatus nog steeds op “verzending wordt voorbereid” staat.
Ik ben wel heel benieuwd, want ik heb zelfs nog steeds geen trackingnummer en de iwatch zou uit het buitenland moeten komen.
Ze denken dat door de drukte van bestellingen de bestelstatus niet helemaal up to date is.
Ik bestel thans al vaak dingen die net uitkomen bij apple en heb nog nooit dit voorval gehad dat mijn bestelstatus bijna een ganse week op “verzending wordt voorbereid” staat.

gerhoogendoorn 21-09-17 10:34

Ik heb ook op 15 september een Apple Watch 3 besteld bij de Apple Store. Ik ga deze afhalen bij de Apple Store in Den Haag. Bij mij staat e status al enige dagen op “in behandeling”. Maar de afhaaldatum staat op 22 september. Komt wel goed denk ik.

EddyG 21-09-17 11:05

Ok, bedankt voor de info.
Dan hoop ik idd dat de iwatch morgen hier ook aan komt, want ik maak me toch een beetje zorgen dat er misschien wat mis is gelopen.
Vroeger wanneer er stond “zending wordt voorbereid”, veranderde de status meestal de dag zelf of de dag nadien in “verzonden” en kreeg men ook het trackingnummer.
Nu staat hier al sinds het weekend dezelfde status en nog steeds geen tracking.
Hopelijk blijft ik morgen niet voor niets de ganse dag thuis wachten op de levering.

UPDATE: rond 12:00 is de status verandert naar “verzonden”, ik heb wel geen email ontvangen en ook nog steeds geen tracking, maar dan zal het morgen wel goedkomen.

intered 21-09-17 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyG (Bericht 1035549)
Ok, bedankt voor de info.
Dan hoop ik idd dat de iwatch morgen hier ook aan komt, want ik maak me toch een beetje zorgen dat er misschien wat mis is gelopen.
Vroeger wanneer er stond “zending wordt voorbereid”, veranderde de status meestal de dag zelf of de dag nadien in “verzonden” en kreeg men ook het trackingnummer.
Nu staat hier al sinds het weekend dezelfde status en nog steeds geen tracking.
Hopelijk blijft ik morgen niet voor niets de ganse dag thuis wachten op de levering.

UPDATE: rond 12:00 is de status verandert naar “verzonden”, ik heb wel geen email ontvangen en ook nog steeds geen tracking, maar dan zal het morgen wel goedkomen.

12:52. Ook bij mij staat ie op verzonden sinds vanmiddag. Tracking ook nog niet. Uit ervaring weet ik dat dat vanavond wordt bijgewerkt. Ga er maar vanuit dat ie vrijdag wordt gezorgd. Doe ik ook :)

En het is een Apple Watch he? Geen iWatch Haha

EddyG 21-09-17 15:15

Nu Kan ik de trackingnummer hier zien.
De apple watch wordt vanuit Eindhoven waalwijk verzonden, dus niet vanuit china ofzo.

EddyG 23-09-17 10:16

Gisteren heb ik de apple watch aangekregen.
Dus netjes op tijd.
Ik had nog een vraagje:
Wanneer ik thuis ben, is het dan voldoende om alleen Wi-Fi op de iphone te laten aanstaan om verbinding met de apple watch te maken of moet blue tooth ook altijd aan staan thuis waar een Wi-Fi netwerk is?
Want met blue tooth uit, gaat de batterij van iphone en apple watch misschien minder snel leeg of is dit te verwaarlozen?

Guest-20180925190238 23-09-17 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyG (Bericht 1035672)
Want met blue tooth uit, gaat de batterij van iphone en apple watch misschien minder snel leeg of is dit te verwaarlozen?

Ik denk dat die paar mAh écht te verwaarlozen zijn. Het gaat hier trouwens over Bluetooth LE (LE = Low Energy).

PS:
Dat was wel een stressweekske hé?

EddyG 23-09-17 11:55

Ok, bedankt. Dan laat ik bluetooth gewoon aan staan.
Idd en stress weekje, omdat de bestelstatus hier vanaf vorig weekend tot donderdag niet veranderde.
Gelukkig is alles goed gekomen en kan ik nu genieten van mijn apple watch.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:03.