iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Apple Watch series 3 met 4G in Duitsland bestellen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/178799-apple-watch-series-3-4g-duitsland-bestellen.html)

MichaelM 26-09-17 20:28

Apple Watch series 3 met 4G in Duitsland bestellen
 
Beste forum leden,
Ik heb de berichtgeving over de Watch 3 met 4G in de gaten gehouden en wil er nu één bestellen in Oberhausen (afhalen in de Apple Store zodra beschikbaar).
In een ander topic las ik dat anderen wel besteld hadden in Frankrijk, echter kan ik de Watch in de Duitse Apple Store (met Nederlands account) niet bestellen / reserveren voor het moment dat hij over een week of 3-4 leverbaar is.

Nog meer mensen die dit hebben of doe ik iets fout? Ik weet dat hij er nog niet is, maar bestellen kan blijkbaar dus ook niet. Gezien het ruim 2,5 uur rijden is enkele reis, wil ik niet op de pof naar Oberhausen rijden met het (grote) risico dat ze de Watch die ik wil niet meer hebben.

Als ik moet wachten totdat ze ook fysiek in de schappen liggen, gaan er misschien nog weer een paar weken overheen voordat ik er één kan ophalen?

Nyva 27-09-17 20:04

Heb er vandaag een gaan halen in Lille(Frankrijk) smorgends gekeken op Apple.fr en was in voorraad (stalen watch met 4G) dan online besteld, wel Frans gsm nummer ingegeven om bestellingen te kunnen afronden maar verder niet nodig, je krijgt alle verdere informatie per mail, wel dezelfde dag ophalen, en bij bestelling direct betalen, daar aangekomen ligt de watch klaar, identiteit word wel grondig gecontroleerd maar dat je uit België komt geen probleem, hopelijk kan je hier mee verder
(Heb de indruk dat ze door de dag wisselend nieuwe binnenkrijgen, zowel in Duitsland als in Frankrijk, regelmatig checken is de boodschap)

jap74 28-09-17 10:20

Waarom zou je een 4G halen, als je er in NL niets mee kunt? Of zie ik iets over het hoofd?

Guest-20180925190238 28-09-17 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jap74 (Bericht 1035906)
Waarom zou je een 4G halen, als je er in NL niets mee kunt?

Dat klinkt wel héél hollandocentrisch. :rolleyes:

jap74 28-09-17 13:12

Ja excuus...

Wat moet je met 4G als je er in NL of België niets mee kunt?

Het is een oprechte vraag: 4G op de iWatch wordt vooralsnog niet ondersteund in NL en B en zal denk ik ook niet hier in de winkel komen te liggen. Waarom zou je er dan een in Duitsland halen?

Of werkt deze in België wel? Google heeft mij niet verder geholpen.

Nyva 28-09-17 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jap74 (Bericht 1035906)
Waarom zou je een 4G halen, als je er in NL niets mee kunt? Of zie ik iets over het hoofd?


Jap74, in de Benelux kan je enkel de aluminium versie bestellen voorlopig, aangezien ik de eerste versie staal met sapphire scherm had wou ik terug deze.
Heb deze van mei 2015 en draag hem alle dagen ook tijdens het werk, doch geen krasje op het scherm te bespeuren.
Ook zou ik het sneu vinden moest de 4G binnen enkele maanden wel ondersteund worden in onze landen....:mad::mad:

jap74 28-09-17 13:41

Duidelijk!

MichaelM 30-09-17 13:42

Uiteraard kan je hier er nog niets mee, echter net als anderen wil ik de Watch niet aanschaffen voor een jaartje gebruik, dus stel dat volgend jaar het ineens wel ondersteund gaat worden, heb je er dus niets aan....hoewel het maar de vraag is hoe snel het ondersteund gaat worden, Apple Pay werkt hier ook nog steeds niet. Andere reden om de Watch met 4G te halen is de 16Gb opslag.

Ik zie ook opmerkingen mbt stalen en aluminium versie, zit daar echt zoveel kwaliteit verschil in om die 200 euro er extra aan uit te geven?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:48.