//

Apple watch series 3 LTE toekomst

Apple watch series 3 LTE toekomst discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Sinds dat de Apple watch serie 3 is uitgekomen ben ik van plan om er eentje aan te schaffen. Nou hebben ze in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-17, 10:50
doopie2you doopie2you is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 3
Standaard Apple watch series 3 LTE toekomst

Beste leden,

Sinds dat de Apple watch serie 3 is uitgekomen ben ik van plan om er eentje aan te schaffen. Nou hebben ze in Nederland alleen de Wi-Fi versie, en dat vind ik jammer.

Maar in Duitsland (en Frankrijk las ik op dit forum) hebben ze het model wel met LTE. En deze LTE ondersteunt 'Band 20' die in Nederland en Duitsland worden gebruikt.

De Apple watch in Nederland €400 is (42mm alu) en in Duitsland €479. Ik vind dat verschil niet heel groot. Ik wil graag lang gebruik maken van mijn Apple Watch dus ik vraag mij af of het dan met dat in gedachte niet slimmer is om in Duitsland een model met LTE te kopen?

Mocht een provider in Nederland een abonnement gaan aanbieden op 'Band 20', dan zou je direct met deze Apple Watch kunnen meedoen. Het zal kosten mee brengen per maand, maar dat is een keuze die je zelf maakt. Verder heeft de LTE versie ook 16gb geheugen.

Wat denken jullie? Is dit handig of zouden jullie eerder de non-LTE versie nemen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-17, 11:03
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Een gok van €80. Vraag is of je het kunt en wilt missen. Je krijgt er nu niets extra's voor (extra opslag waar je waarschijnlijk niet veel mee gaat doen). Als dat je niet uitmaakt, zou ik altijd voor de Watch gaan met meer opties.
  #3  
Oud 11-10-17, 11:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doopie2you Bekijk bericht
Maar in Duitsland (en Frankrijk las ik op dit forum) hebben ze het model wel met LTE. En deze LTE ondersteunt 'Band 20' die in Nederland en Duitsland worden gebruikt.
Die dingen hebben een Cenelec/Etsi keuring en die gaan dus in heel de EU/EFTA werken (als de respectievelijke providers meespelen).
  #4  
Oud 11-10-17, 11:32
doopie2you doopie2you is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die dingen hebben een Cenelec/Etsi keuring en die gaan dus in heel de EU/EFTA werken (als de respectievelijke providers meespelen).
Aahw dat wist ik niet. Het lijkt mij dat providers hier wel aan mee willen doen, als ik zie dat in Duitsland de e-sim bij Telekom €4,95 kost per maand (na de eerste 6 maanden gratis). Zou dit toch best wel rendabel zijn. En aangezien Telekom de Duitse T-Mobile is, verwacht ik het volgend jaar wel in Nederland.
  #5  
Oud 11-10-17, 11:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doopie2you Bekijk bericht
Aahw dat wist ik niet.
In het EFTA land Zwitserland is de LTE versie ook verkrijgbaar. En dat is écht geen heel speciaal Zwitsers model.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch series 1 eerste run Doser Apple Watch algemeen 0 05-03-17 13:27
Apple Watch series 2 GPS urban Apple Watch algemeen 10 11-11-16 11:16
Apple Watch Series 2 Waterslot Kris1986 Apple Watch algemeen 2 16-10-16 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:10.