//

Apple Watch neemt bluetooth oortjes over van iPhone

Apple Watch neemt bluetooth oortjes over van iPhone discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een apple watch series 3 in mijn bezit. En geniet van deze mini iphone om mijn arm. Ook heb ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-18, 18:48
kaisweep kaisweep is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2018
Berichten: 3
Standaard Apple Watch neemt bluetooth oortjes over van iPhone

Ik heb sinds kort een apple watch series 3 in mijn bezit. En geniet van deze mini iphone om mijn arm. Ook heb ik een paar bluetooth oortjes, namelijk: BeatsX bluetooth oortjes. Deze werkten prima samen met mijn telefoon en watch(zeker met de W1 chip). Alleen nadat ik muziek op mijn watch had gezet, mijn BeatsX verbond met de watch en klaar was met luisteren. Zette ik de beatsX weer terug aan en verbonden ze netjes met mijn telefoon, alleen hij kwam niet als afspeelapparaat. Dus dan neem ik aan de de apple watch dan als afspeelapparaat geld terwijl ze aan mijn telefoon hangen.
Het ligt aan mijn watch, want als ik mijn watch in vliegtuigmodus zet, dan verbinden ze wel als afspeelapparaat. Ik heb al voordat ik muziek op mijn watch zette mijn beatsx met mijn telefoon verbonden terwijl mijn watch aan mijn telefoon hing. Toen deed zich dit niet voor, dus nadat ik ze een keer alleen aan de watch had gehangen en muziek van de watch speelde begon het probleem.

Ik moet dus elke keer als ik muziek wil luisteren de verbinding met mijn apple watch verbreken om het geluid van mijn telefoon door mijn oortjes te horen.

Ik heb mijn oortjes al weggooid als apparaat op mijn telefoon(vergeten) en weer opnieuw verbonden, maar zonder resultaat...

Is er een manier om te zorgen dat mijn oortjes weer net zoals altijd, als ze aan mijn telefoon hangen dat ze dan ook als afspeelapparaat functioneren.

Alvast bedankt voor jullie aandacht
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
watch neemt oortjes over



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth oordopjes voor apple watch Kallie1970 Apple Watch accessoires en onderdelen 3 30-04-16 18:24
Bluetooth neemt niet op 1e keer bodehond iPhone algemeen 0 13-04-10 19:54
ik zoek goede oortjes onder 50 euro (geen bluetooth) borgqueenx Koopinformatie Nederland 2 12-01-10 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.