//

Watch 4 geen notificaties email.

Watch 4 geen notificaties email. discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag ontvang ik ineens notificatie van mijn mail op mij watch. Een aantal dagen geleden heb Ik alles nog eens nagelopen en de berichtgeving ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-12-18, 20:40
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard

Sinds vandaag ontvang ik ineens notificatie van mijn mail op mij watch.
Een aantal dagen geleden heb Ik alles nog eens nagelopen en de berichtgeving een keer van watch naar match met iPhone gezet en ineens deed hij het. Geen idee , Maar ben er blij mee.Voorheen ontving ik ze wel op mijn watch maar dan moest ik eerst het icoon met mail aantikken. Nu komt de berichtgeving dmv melding
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-12-18, 08:14
edc edc is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Koksijde
Berichten: 48
Standaard

Sinds update naar IOS 12.1.1 en Watchos 4.1.2 (AW series 2) werken de notificaties opnieuw met geluid.
  #23  
Oud 16-12-18, 16:42
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
Apple support heeft me vandaag telefonisch laten weten dat ze nog altijd geen oplossing hebben voor het probleem. Volgens hun zeggen, zijn ze er volop mee bezig maar kunnen op dit moment niet inschatten wanneer er een oplossing zal zijn. Het zal vermoedelijk met de volgende upgrade van de Watch of de volgende upgrade van iOs zijn !
Support heeft mij beloofd dat ze mij telefonisch zullen verwittigen zodra ze meer weten.
Er blijft dus niets anders over dan geduld te hebben en te blijven rondlopen met een dure Watch en iPhone die voor een groot stuk niet meer beantwoorden aan de specificaties waarvoor ze ontworpen zijn.
Toch wel jammer.
Apple Support weet er echt geen raad mee. Ze hebben van alles geprobeerd, maar telkens zonder resultaat. Ten einde raad ben ik dan maar naar een Apple reparatie center geweest (Switch) en mijn Watch daar achtergelaten. Ben benieuwd wat hier uit zal komen.
Ik blijf het bedroevend vinden dat er geen oplossing gegeven kan worden aan een probleem dat Apple Support bij het inloggen op mijn Watch zelf heeft vastgesteld.
We zijn nu 2,5 maanden verder en mijn Watch werkt nog niet !
  #24  
Oud 16-12-18, 17:42
edc edc is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Koksijde
Berichten: 48
Standaard

Vreemd, bij mij is het probleem nochtans opgelost met de laatste updates. Dit wordt trouwens bevestigd op diverse andere fora.
  #25  
Oud 20-12-18, 15:18
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Terwijl mijn Watch bij Switch was, is er een upgrade 5.1.2. geweest. Ze hebben mij gemeld dat deze upgrade het probleem heeft opgelost. Inderdaad, sindsdien werken de notificaties zoals het hoort. Probleem is dus eindelijk opgelost.

slotje mag erop.
  #26  
Oud 20-01-19, 17:52
bmr bmr is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2017
Locatie: Leiden
Berichten: 5
Standaard Watch 4 geen notificaties email

'Gelukkig' zie ik dat ik niet de enige ben met problemen met notificaties.
Met m'n Watch 4 krijg ik wel notificaties van bijvoorbeeld nieuws-apps maar niet van workouts en niet van mijn agenda.
Ik heb de Watch nu drie weken en ben vrij zeker dat dit in het begin wel goed was, maar het zou kunnen dat het vanaf het begin al niet goed ging. Op mijn Watch '0' had ik er geen enkel probleem mee.
  #27  
Oud 20-01-19, 20:48
bmr bmr is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2017
Locatie: Leiden
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bmr Bekijk bericht
'Gelukkig' zie ik dat ik niet de enige ben met problemen met notificaties.
Met m'n Watch 4 krijg ik wel notificaties van bijvoorbeeld nieuws-apps maar niet van workouts en niet van mijn agenda.
Ik heb de Watch nu drie weken en ben vrij zeker dat dit in het begin wel goed was, maar het zou kunnen dat het vanaf het begin al niet goed ging. Op mijn Watch '0' had ik er geen enkel probleem mee.
Deels opgelost!
Ik had al 5.1.2. Ik heb alle apps verwijderd maar het probleem bleef zich voordoen. Maar na eerst herstarten te hebben geprobeerd en daarna toch een reset van de Watch krijg ik nu in ieder geval wel notificaties van de Agenda!! Pff..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch 1 (notificaties whatsapp geen geluid) DNNSJCK Apple Watch algemeen 0 08-03-18 14:27
Notificaties Apple watch john wings Apple Watch algemeen 3 08-03-18 07:55
Notificaties iPhone / Watch wvy Apple Watch algemeen 1 05-04-16 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.