//

Watch 4 geen notificaties email.

Watch 4 geen notificaties email. discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Watch 4 ontvang ik geen email notificaties. (Andere notificaties wel) Email komt wel binnen, zichtbaar via bekende enveloppe. Geen rood puntje en geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-18, 12:07
Hannyp Hannyp is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Sep 2018
Berichten: 2
Question Watch 4 geen notificaties email.

Op mijn Watch 4 ontvang ik geen email notificaties. (Andere notificaties wel)
Email komt wel binnen, zichtbaar via bekende enveloppe.
Geen rood puntje en geen trilling/geluid.
Met support gebeld, die heeft instelling gecontroleerd. (ingelogd op mijn iPhone). Alles stond goed. Vervolgens naar geniusbar amsterdam, iWatch losgekoppeld en opnieuw gekoppeld. probleem niet opgelost. (Instellingen goed)
Thuis iPhone naar fabrieksinstellingen en Watch losgekoppeld. Opnieuw alles als nieuw geïnstalleerd. Nog geen notificatie email.
Inmiddels backup iPhone weer teruggezet. Na heel veel tijd en inspanning geen notificatie email.
P.s op de Watch 3 had ik geen probleem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-18, 16:44
edc edc is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Koksijde
Berichten: 48
Standaard

Sinds de update naar WatchOS5 heb ik hetzelfde op mijn Watch 2. Mail notificaties komen niet meer binnen.
  #3  
Oud 04-10-18, 10:38
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edc Bekijk bericht
Sinds de update naar WatchOS5 heb ik hetzelfde op mijn Watch 2. Mail notificaties komen niet meer binnen.
Ik heb exact hetzelfde probleem op mijn Watch 4. Ook alles geprobeerd maar niets helpt. Op de iPhone komen de mails correct binnen met zowel geluidsignaal als trilling. Iemand enig idee hoe dit nu opgelost kan worden ?
  #4  
Oud 04-10-18, 13:15
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
Ik heb exact hetzelfde probleem op mijn Watch 4. Ook alles geprobeerd maar niets helpt. Op de iPhone komen de mails correct binnen met zowel geluidsignaal als trilling. Iemand enig idee hoe dit nu opgelost kan worden ?
Ik heb het probleem telefonisch doorgegeven aan Apple support. Nadat ze alle controles hebben uitgevoerd op zowel mijn Watch als mijn iPhone konden ze ook geen oplossing aanreiken. Bij het verder zoeken hebben ze gezien dat er nog klachten over dit probleem bij Apple waren gemeld. Ze gaan er dus voorlopig van uit dat Apple er mee bezig is en dat het opgelost zal worden met de komende upgrade van de Watch (5.0.2). Wordt vervolgd !
(Overigens een pluim voor de vriendelijkheid en de gedienstigheid van de medewerker bij Apple support. Mag ook eens gezegd worden.)
  #5  
Oud 04-10-18, 17:06
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Zou zoiets nu niet getest worden? Ongelofelijk eigenlijk...
  #6  
Oud 08-10-18, 18:57
spikker spikker is offline
• iOS 10.1.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 19
Standaard

Even in de watch app naar het kopje mail gaan en bij accounts even je ww opnieuw ingeven.
  #7  
Oud 08-10-18, 19:28
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spikker Bekijk bericht
Even in de watch app naar het kopje mail gaan en bij accounts even je ww opnieuw ingeven.
Bedankt voor je advies Spikker.
Als ik (via de iPhone) in de Watch naar het kopje mail ga en dan naar mijn accounts kan daar niets in gewijzigd worden. Die accounts zijn niet te openen.
  #8  
Oud 08-10-18, 19:44
Hannyp Hannyp is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Sep 2018
Berichten: 2
Standaard

We hebben opnieuw contact gehad met Apple support. Inmiddels was er bericht terug van een engineers. Weer alles gecontroleerd (alles was goed) en er zijn door Apple support schermafdrukken gemaakt -nadat ze ingelogd waren in mijn iPhone- voor de engineers.
(Bij mij komt nu af en toe mijn iCloud.com / me.com mail binnen met notificatie, doch niet betrouwbaar. Andere mailaccounts niet.)
  #9  
Oud 12-10-18, 12:32
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
Ik heb het probleem telefonisch doorgegeven aan Apple support. Nadat ze alle controles hebben uitgevoerd op zowel mijn Watch als mijn iPhone konden ze ook geen oplossing aanreiken. Bij het verder zoeken hebben ze gezien dat er nog klachten over dit probleem bij Apple waren gemeld. Ze gaan er dus voorlopig van uit dat Apple er mee bezig is en dat het opgelost zal worden met de komende upgrade van de Watch (5.0.2). Wordt vervolgd !
(Overigens een pluim voor de vriendelijkheid en de gedienstigheid van de medewerker bij Apple support. Mag ook eens gezegd worden.)
(vervolg)
Naar aanleiding van het doorgeven van dit incident aan Apple Support hebben ze mij gisteren (11 oktober) nog eens opgebeld. Ze hebben mij bevestigd dat het probleem zeker niet aan de hardware ligt. Apple is volop bezig om dit probleem te verhelpen. Ze vroegen nog wat geduld te hebben en verzekerde mij dat er zo snel als mogelijk een oplossing komt.
Men zegge het voort ! .....
  #10  
Oud 12-10-18, 14:07
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Bij mij komt mail (spark) gewoon binnen...
  #11  
Oud 12-10-18, 14:29
edc edc is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Koksijde
Berichten: 48
Standaard

Lijkt mij moeilijk als je geen iphone hebt en je ipad staat op FW 7.0
  #12  
Oud 12-10-18, 17:52
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edc Bekijk bericht
Lijkt mij moeilijk als je geen iphone hebt en je ipad staat op FW 7.0
😁 ik kan niet meer vinden waar ik dat moet aanpassen... maar wat ik zeg klopt iig, ik heb een xs max...
  #13  
Oud 13-10-18, 08:35
Meengs Meengs is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2018
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
(vervolg)
Naar aanleiding van het doorgeven van dit incident aan Apple Support hebben ze mij gisteren (11 oktober) nog eens opgebeld. Ze hebben mij bevestigd dat het probleem zeker niet aan de hardware ligt. Apple is volop bezig om dit probleem te verhelpen. Ze vroegen nog wat geduld te hebben en verzekerde mij dat er zo snel als mogelijk een oplossing komt.
Men zegge het voort ! .....
Dus wachten op een update?
  #14  
Oud 13-10-18, 16:07
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meengs Bekijk bericht
Dus wachten op een update?
Dat is momenteel de enige optie. Als na de update het probleem niet opgelost zou zijn, zal ik conform afspraak, terug contact opnemen met dezelfde contactpersoon bij Apple Support.
  #15  
Oud 30-10-18, 19:12
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Ik heb zojuist de laatste update van iOs (watch0S 5.1) op mijn watch gedownload.
Het probleem is echter niet opgelost.
Ik zal dus terug contact opnemen met Apple Support.
  #16  
Oud 04-11-18, 12:12
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
Ik heb zojuist de laatste update van iOs (watch0S 5.1) op mijn watch gedownload.
Het probleem is echter niet opgelost.
Ik zal dus terug contact opnemen met Apple Support.
Sinds de upgrade naar 5.1 is de situatie nog verergerd. De mails komen wel binnen, maar zowel op de Watch als op de iPhone zijn er geen meldingen meer. (Geen geluid, geen trilling, geen rood bolletje).
Als ik de Watch afzet, geeft de iPhone bij het binnenkomen van een mail wel het normaal geluidsignaal. (?)
Een Apple Support medewerker is via mijn iPhone op de Watch ingelogd en alle instellingen gecontroleerd. Alles stond juist geconfigureerd.
Het probleem zal intern nog eens doorgegeven worden en ze zullen mij aanstaande maandag terug contacteren. Op hoop van zege !
Ik ben wel benieuwd of er nog andere forumlezers met dit probleem geconfronteerd worden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 November 2018 om 13:43 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wim_ Bekijk bericht
😁 ik kan niet meer vinden waar ik dat moet aanpassen... maar wat ik zeg klopt iig, ik heb een xs max...
Bovenaan het scherm in een grijze balk staat "gebruikersinstellingen", hierop klikken en vervolgens in de linkerkolom "wijzig gegevens". Na de wijzigingen tot helemaal onderaan het blad scrollen en bevestigen.
  #17  
Oud 09-11-18, 13:54
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard

Ik heb ook geen melding op mijn watch. Er komen wel mailtjes binnen dat kan ik zien als het het mail icoontje aan tik , maar krijg er geen melding van. Ik volg even dit bericht.
  #18  
Oud 17-11-18, 14:05
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Ondertussen al verschillende telefonische contacten gehad met Apple Support. Ze hebben mij bevestigd dat er inderdaad meer gelijkaardige klachten zijn geregistreerd.
Ondanks al hun pogingen hebben ze mijn probleem echter nog niet kunnen oplossen.
Ik blijf het natuurlijk opvolgen en zal via deze discussie het verder verloop meedelen.
  #19  
Oud 20-11-18, 12:38
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Vandaag voor de vijfde keer contact gehad met Apple Store.
Ik heb weer wat wijzigingen moeten doen in de instellingen van mail, maar helaas met hetzelfde resultaat : bij mail en bij berichten geen geluid en geen trillingen, noch op de Watch, noch op de iPhone.
Ik blijf het merkwaardig vinden dat wanneer mijn Watch niet aanstaat, alles terug correct werkt op de iPhone.
De boosdoener is dus duidelijk de Watch.
Maar het wordt me steeds duidelijker dat ze bij Apple geen raad weten met dit probleem.
  #20  
Oud 01-12-18, 11:02
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Apple support heeft me vandaag telefonisch laten weten dat ze nog altijd geen oplossing hebben voor het probleem. Volgens hun zeggen, zijn ze er volop mee bezig maar kunnen op dit moment niet inschatten wanneer er een oplossing zal zijn. Het zal vermoedelijk met de volgende upgrade van de Watch of de volgende upgrade van iOs zijn !
Support heeft mij beloofd dat ze mij telefonisch zullen verwittigen zodra ze meer weten.
Er blijft dus niets anders over dan geduld te hebben en te blijven rondlopen met een dure Watch en iPhone die voor een groot stuk niet meer beantwoorden aan de specificaties waarvoor ze ontworpen zijn.
Toch wel jammer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch 1 (notificaties whatsapp geen geluid) DNNSJCK Apple Watch algemeen 0 08-03-18 14:27
Notificaties Apple watch john wings Apple Watch algemeen 3 08-03-18 07:55
Notificaties iPhone / Watch wvy Apple Watch algemeen 1 05-04-16 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.