Complicaties instellen met foto's discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je op de Apple Watch 4 in de Infograph watchface de complicaties met foto's instelt? Als ik op wijzigen druk en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Complicaties instellen met foto's
Weet iemand hoe je op de Apple Watch 4 in de Infograph watchface de complicaties met foto's instelt? Als ik op wijzigen druk en een complicatie verander, verschijnt er van alles, maar geen mogelijkheid om een foto te selecteren.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 October 2018 om 21:47 ---------- Ik heb het al... In contacten moet je favorieten instellen. Op de Apple Watch wordt er dan een complicatie 'favorieten' geactiveerd. En als het contact is voorzien van een foto, dan wordt die plek opgevuld met de foto. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
:never mind:
Laatst gewijzigd door Gonus; 02-10-18 om 10:41. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zeer handige feature trouwens. Ik heb m'n vriendin staan en vanop de watchface kan ik haar bellen of bericht sturen. Sterk van Apple
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar op;je watchface infograph modulair een complicatie zetten waarmee je rechtstreeks naar al;je berichtjes gaat, kan dan weer niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
On topic over de gezichten: ik heb op reddit (vind het niet meteen terug) iemand gezien die vier contact personen had toegevoegd en dan de foto's gezet op cijfers 3, 6, 9 en 12 en die dan gekozen als complicatie en al de rest weg. Was echt wel knap. *edit* https://www.reddit.com/r/AppleWatch/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
serie 4 met iOS 5 complicaties van derden | aswien | Apple Watch algemeen | 6 | 01-10-18 14:39 |
instellen foto op toegangscherm | acarr | iPad algemeen | 4 | 03-02-14 19:48 |
Foto's, gebeurtenissen hoofdfoto instellen | KK001 | Muziek, foto & video | 1 | 12-10-11 16:20 |
|
|