iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Apple watch 4: nuttig om aan te kopen in B of NL ??? (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/183547-apple-watch-4-nuttig-om-kopen-b-nl.html)

Fozziebear 07-10-18 20:42

Apple watch 4: nuttig om aan te kopen in B of NL ???
 
Ik vroeg me af of het nuttig was om up te graden van een AW3 naar een AW4 daar de meeste functies in onze landen toch niet beschikbaar zijn.


Wat is dan het voordeel van een 4 ?


1) Groter scherm


2) ?????

BlankStar 08-10-18 15:32

CPU dubbel zo snel, betere microfoon, betere luidspreker, Bluetooth 5.0, ...

Dat kan je toch allemaal makkelijk googlen?

Fozziebear 09-10-18 08:57

Ja, maar dat is toch allemaal niet zo denderend....het zijn net de vernieuwende features die (weeral ) in Europa niet beschikbaar zijn....
En wanneer gaan we een SIM card in onze AW kunnen stoppen.....?
Daar maken ze ook geen werk van.:(

Dziakiewicz 27-10-18 12:20

ik heb de 4 nu een week. qua snelheid merk je niet zoveel tussen de 3 en 4. twee nieuwe wijzerplaten en een groter scherm. Ik koop hem omdat ik altijd het nieuwste wil. heel persoonlijk of je dat verstandig vindt of niet. in het dagelijkse gebruik merk je niet zoveel verschil. Als je nu de 3 hebt, zou je denk ik beter kunnen wachten tot de 5 er is.

Fozziebear 27-10-18 13:37

Dank je voor je eerlijke reply.


Ik heb ook altijd graag het laatste neiuwe, maar anderzijds wil tik dan toch enkele nieuwe features die ik op het oude toestel niet heb.:-)

Dziakiewicz 27-10-18 14:14

De grootste verbetering zit in de gezondheid...hart filmpje maken...zo zijn er nog wel een paar zaken...inderdaad niet in Nederland te gebruiken...hangt onder andere van europese regelgeving af...kan dus nog wel een paar jaartjes duren. batterij duur, waar vol lof over gesproken wordt, geen merkbaar verschil tussen 3 en 4. voor alle duidelijkheid, ik ben ontzettend gelukkig met de 4. maar niet omdat die nu zoveel beter zou zijn dan de 3. Veel succes met het bepalen van je keuze.

Fozziebear 27-10-18 14:34

Ja, ik héb al een drie, dus veel keuze moet ik niet maken. En ik woon in België. Als alle functies werken zoals Apple ze wil verkopen, hol ik direct naar de winkel, maar nu zie ik direct de noodzaak nog niet in.
Nog even mijn tanden (geldbeugel) bijten en inderdaad wachten op de 5, of tot dat de GSM providers hier willen meewerken.....zucht....

BlankStar 29-10-18 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozziebear (Bericht 1045568)
En wanneer gaan we een SIM card in onze AW kunnen stoppen.....?
Daar maken ze ook geen werk van.:(

Nooit. Er zit een eSIM in, een soort van virtuele SIM-kaart die kan gebruikt worden.
Momenteel door geen enkele Belgische provider ondersteund.
De iPhone XS Max gebruikt bijv een gewone sim en een eSIM, om zo dual-SIM te maken. Orange België zou dat na de iOS 12.1 update gaan ondersteunen. Met beetje geluk gaan ze dan ook de Apple Watch ondersteunen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.