//

Apple Watch 4 werkt stappen niet bij vastgelegd door iPhone

Apple Watch 4 werkt stappen niet bij vastgelegd door iPhone discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple Watch sinds 1 dag in gebruik. Straks even wandelingetje gemaakt , Apple Watch lag toen thuis op te laden. IPhone registreerde in app Gezondheid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-18, 18:57
Esje9 Esje9 is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2018
Berichten: 4
Standaard Apple Watch 4 werkt stappen niet bij vastgelegd door iPhone

Apple Watch sinds 1 dag in gebruik.
Straks even wandelingetje gemaakt , Apple Watch lag toen thuis op te laden.
IPhone registreerde in app Gezondheid onder activiteit een totaal van 8748 stappen. Een maal thuisgekomen de Iwatch weer omgedaan en ik dacht dat deze dan die stappen overneemt, maar in activiteit (bij die ringen) wordt Iwatch niet bijgewerkt, die houdt het nl op 2364 stappen, zoals dat was voor de wandeling.
Is het niet zo dat watch dit moet bijwerken vanaf de iPhone of moet ik altijd de Watch omhebben ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-18, 17:59
Dziakiewicz Dziakiewicz is offline
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 27
Standaard

Wellicht kun je op je iphone nakijken op de watch app, bij berichtgeving.... of gezondheid ingeschakeld is.
  #3  
Oud 16-11-18, 09:08
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

Dit werkt helaas niet zo. Wat je kan doen is op je telefoon een app gebruiken om je wandeling mee vast te leggen. Dan kan je deze daarna via de app Rungap importeren in health. Rungap kan wel de ringen aanvullen. Ik gebruik dit voor mijn hardloop momenten. Daar draag ik een Garmin horloge ipv Apple watch.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch GPS werkt niet tijdens workouts erikje96 Apple Watch algemeen 0 29-07-18 17:33
Touchscreen Apple Watch werkt niet meer ertje20 Apple Watch algemeen 5 16-07-15 15:41
Buienradar App werkt niet op Apple Watch hart4apple Apple Watch apps 13 15-06-15 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.