//

Apple watch series 1 probleem

Apple watch series 1 probleem discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Onlangs kreeg ik een apple watch van een vriendin waar ik het het schrm moest vervangen. Is natuurlijk ook gebeurd en heb deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-12-18, 16:12
Jojo009 Jojo009 is offline
• iOS 8.4
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 46
Standaard Apple watch series 1 probleem

Hallo iedereen
Onlangs kreeg ik een apple watch van een vriendin waar ik het het schrm moest vervangen. Is natuurlijk ook gebeurd en heb deze dan ook gekoppeld aan mijn iphone 6 zonder problemen. Vorige week heb ik mij een iphone XR aangeschaft. Back up en dergelijke gedaan zoals het moet en deze op de nieuwe iphone gezet watch werkte dan ook perfect tot gisteren. Begon ik ineens niets van meldingen te krijgen zoals berichten, messenger outlook en dergelijke en enkel en alleen meldingen van telefoon die ik kreeg. Wat gedaan: apple watch al verschijdene malen ontkoppeld van iphone en terug gekoppeld maar zonder resultaat alsook niet op oude iphone. wie kan mij hier raad bij geven
Alvast Badankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reparatie Apple Watch series 4 LTE iLevi Apple Watch algemeen 4 04-12-18 11:17
Apple watch series 3 LTE toekomst doopie2you Apple Watch algemeen 4 11-10-17 11:49
Apple Watch series 2 GPS urban Apple Watch algemeen 10 11-11-16 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.