//

Trainingsminuten ineens veel minder

Trainingsminuten ineens veel minder discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In december 2018 heb ik de accu van mijn iphone laten vervangen, daardoor heb ik m'n Apple Watch tijdelijk aan een andere iPhone gekoppeld. Vanaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-19, 11:46
Duggel Duggel is offline
• iOS 13.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Question Trainingsminuten ineens veel minder

In december 2018 heb ik de accu van mijn iphone laten vervangen, daardoor heb ik m'n Apple Watch tijdelijk aan een andere iPhone gekoppeld.
Vanaf de dag dat ik dit heb gedaan, kwam ik vaak niet eens aan 10 trainingsminuten per dag en sommige dagen zelfs maar 1 of 2 minuten, terwijl ik normaal gezien altijd de (ruim) de 30 minuten passeer.
Aangezien ik per dag behoorlijk veel trappen loop, is 30+ trainingsminuten per dag ook goed aannemelijk.

Ik hoopte dat dit probleem zou herstellen zodra ik de Watch weer aan m'n iPhone 7 zou koppelen, maar helaas.

Heeft iemand enig idee hoe ik de registratie van trainingsminuten weer kan herstellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
activiteit, sporten, trainingsminuten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone warm met simkaart zonder sim veel minder RodriQoz iPhone algemeen 8 21-08-11 19:54
door veel muziekaankopen ben ik halve bibliotheek ineens kwijt? Fred Pit iPhone algemeen 1 25-01-11 18:18
Plots veel minder 3G bereik Guppyfriend Odido (T-Mobile) 77 04-06-10 16:49
Wi-Fi bereik na Jailbreak veel minder ascholte Wi-Fi 9 18-05-10 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:22.