//

Bewegen blijft op 0 staan en Watch meet geen actieve calorieën

Bewegen blijft op 0 staan en Watch meet geen actieve calorieën discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds deze week heb ik een Apple Watch 4. Een prachtig apparaat. Maar er lijkt iets niet goed te gaan bij de activiteitencirkels. 'Trainen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-19, 14:22
roywt roywt is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2019
Berichten: 1
Standaard Bewegen blijft op 0 staan en Watch meet geen actieve calorieën

Sinds deze week heb ik een Apple Watch 4. Een prachtig apparaat. Maar er lijkt iets niet goed te gaan bij de activiteitencirkels.
'Trainen en Staan' registreren juist.
'Bewegen' blijft op 0% en 0/400 cal. staan. Ook de actieve calorieën worden niet gemeten tijdens de work-out.

Heeft één van jullie een idee waardoor dit komt en hoe ik dit kan aanpassen?

De persoonlijke gegevens zijn juist ingevoerd en ik heb de fitnesskalibratiegegevens al een keer hersteld, dit heeft niet geholpen.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groet,
Roy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-19, 08:55
Marcel1474 Marcel1474 is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 9
Standaard

Ik heb dit ook wel eens. De Watch houd het wel bij maar laat het niet op het scherm zien. Bij mij helpt het om de Watch opnieuw op te starten. Soms 2 of 3 keer en dan ineens zie je wel al de cirkels aangroeien.
Reageren

Labels
activiteit, apple watch 4, bewegen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Watch series 1 meet geen hartslag tijdens workouts rajknier Apple Watch algemeen 0 13-04-18 20:36
Hoe kan ik actieve calorieën in bulk verwijderen? XIII Apple Watch algemeen 0 18-10-16 13:51
watchOS 3: actieve calorieën niet zichtbaar tijdens "buiten fietsen"? XIII Apple Watch algemeen 1 14-09-16 13:00
Calorieën-doel blijft hetzelfde dvischjager Apple Watch algemeen 0 10-01-16 13:09
geen service blijft maar staan. nielss iPhone algemeen 1 28-11-08 09:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.