//

Apple Watch 5 geluid bij opgeladen batterij

Apple Watch 5 geluid bij opgeladen batterij discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn Apple watch series 5 's nachts aan de lader hang, produceert deze een herhalend geluid bij 100% opgeladen batterij. Behoorlijk irritant. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-20, 09:57
edc edc is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Koksijde
Berichten: 48
Angry Apple Watch 5 geluid bij opgeladen batterij

Wanneer ik mijn Apple watch series 5 's nachts aan de lader hang, produceert deze een herhalend geluid bij 100% opgeladen batterij. Behoorlijk irritant. Het stopt pas wanneer ik de Watch van de lader haal. Het is pas begonnen sinds ik ben overgeschakeld naar een iphone 11 pro. Iemand een idee hoe ik dit kan afzetten.

Laatst gewijzigd door edc; 26-02-20 om 12:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-20, 08:44
edc edc is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Koksijde
Berichten: 48
Standaard

Is opgelost na verwijderen van de app "battery grapher" van mijn iphone. De app verwijderen van de apple watch alleen was blijkbaar niet voldoende. Ik stel mij hier toch wel vragen bij: Blijkbaar sturen sommige apps, ondanks het feit dat ze inactief staan op de apple watch, toch nog notificaties door naar die watch.
  #3  
Oud 17-03-20, 13:57
Murcielaygo Murcielaygo is offline
• iOS 13.4.1
• 9.3.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Omgeving Tilburg / Breda
Berichten: 79
Standaard

Dat lijkt mij een specifieke functie van die app: in de beschrijving staat dat die notificaties kan geven bij bepaalde percentages. Dat deed 'ie waarschijnlijk ook braaf...
  #4  
Oud 25-04-22, 23:18
mem mem is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard Geluid bij opladen apple Watch

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Watch maar kan niet achterhalen welke app dit geluid zou veroorzaken. Hoe kan ik daar achter komen?
  #5  
Oud 26-04-22, 09:12
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Vaak zijn het ook laders van derde partijen die om de zoveel tijd het laden uit en weer aan schakelen wat resulteert in het oplaad geluidje.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij Apple watch snel leeg iOS 9.0 205038 Apple Watch algemeen 10 18-09-15 20:51
iPad Air 100% opgeladen herhalend geluid Steven DS iPad algemeen 1 15-09-14 17:30
Uitzetten geluidsmelding bij volledig opgeladen batterij? eladage iPhone algemeen 7 06-12-11 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:33.