//

Apple watch 1 installeerd geen apps

Apple watch 1 installeerd geen apps discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een apple watch 1 en die deed het prima geen problemen mee gehad tot nu... ineens zijn de apps van het horloge ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-20, 12:10
wendybol79 wendybol79 is offline
• iOS 14.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 1
Standaard Apple watch 1 installeerd geen apps

Hallo,

Ik heb een apple watch 1 en die deed het prima geen problemen mee gehad tot nu... ineens zijn de apps van het horloge verdwenen. De standaard apps zitten er wel nog in maar de extra dingen zoals bv buienradar die zijn weg.
Ze staat wel in de watch app maar daar staat installeren achter en als ik daar op tik komt er 1 seconde een rondje met vierkantje in beeld en daarna weer het woordje installeren. En dat is met alle apps die ik in die lijst heb staan.
Ook geeft mijn iwatch geen meldingen meer van whatsapp en ( oke misschien een beetje stom) doen micky en minnie mouse niet meer de tijd weergeven dmv spraak.
Ik snap er niets van. Mijn partner heeft dezelfde en we hebben al de instellingen vergeleken en die zijn allemaal hetzelfde, in zowel de app op de telefoon als in de watch.

Iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
siri op Apple watch kan geen apps vinden ericjansen88 Apple Watch algemeen 8 19-07-15 12:06
iPod touch: Winterboard installeerd geen thema's. MaxSimbula Jailbreak 1 16-07-11 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.