//

Health App onjuist aantal stappen?

Health App onjuist aantal stappen? discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds eergisteren in bezit van een Apple Watch. Tof ding. Echter merk ik op dat de Health App bij het onderdeel Loop - Hardlopafstand en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-15, 08:45
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard Health App onjuist aantal stappen?

Sinds eergisteren in bezit van een Apple Watch. Tof ding.
Echter merk ik op dat de Health App bij het onderdeel Loop - Hardlopafstand en Stappen zowel informatie van mijn Apple Watch pakt als van de iPhone.
Het lijkt er dus op dat er meer stappen worden aangegeven dan dat ik daadwerkelijk maak. Ben gister niet erg actief geweest, normale werkdag. Maar had bijna dubbel aantal stappen vergeleken met een zelfde soort dag. Meer mensen die dit zo ervaren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-15, 12:45
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Het aantal stappen ligt hoger, dat wel. Maar zeker niet het dubbele. Ik schrijf het maar toe aan het feit dat ik ook behoorlijk wat rond loop terwijl de telefoon ergens ligt.
  #3  
Oud 22-05-15, 15:42
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

En daaraan toevoegend: Wat ie ook niet meer doet, of iig minder vaak, je eraan herinneren dat je af en toe moet gaan staan!
  #4  
Oud 22-05-15, 15:51
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Nou dat schijnt bewust aangepast te zijn, want eerst kreeg je een herinnering dat je moest gaan staan, terwijl je net rond gelopen had. Dat is nu niet meer het geval (terwijl ik wel gewoon de credits krijg, dus wat mij betreft een goede verbetering)
  #5  
Oud 12-07-15, 19:46
andrea.christ andrea.christ is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

hoe werkt die "staan functie" eigenlijk precies?
bij mij geeft die aan dat ik 12 van de 12 uur gestaan heb als ik mijn doel heb bereikt, maar dat doet die dagelijks rond 18:00 uur ook al ben ik pas om 7 uur opgestaan en heb ik de helft van de dag aan mn bureau gezeten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verwijderde foto met onjuist aantal bewaardagen?? evanbuuren iPhone algemeen 0 01-02-15 12:33
Yay, eindelijk iOS 8 - Health App, maar hoe verder? umiyz iPhone Apps 12 22-11-14 12:40
Health app op de iPad? Yzord iPad Apps 1 16-06-14 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.