//

Dubbele afstanden in gezondheidsapp met Apple Watch en Iphone

Dubbele afstanden in gezondheidsapp met Apple Watch en Iphone discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de indruk dat wanneer ik een stuk actief wandel met mijn Iphone op zak en mijn Apple watch om, de afstand dubbel wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-15, 10:54
wimzuidberg wimzuidberg is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Fiesland
Berichten: 13
Standaard Dubbele afstanden in gezondheidsapp met Apple Watch en Iphone

Ik heb de indruk dat wanneer ik een stuk actief wandel met mijn Iphone op zak en mijn Apple watch om, de afstand dubbel wordt geregistreerd in de gezondheidapp op de Iphone. Als ik in de data kijk kom ik zowel afstanden tegen die gemeten zijn door de Iphone als afstanden die gemeten zijn door de Apple watch.

Ik heb op de Iphone onder instellingen/privacy/beweging en conditie de schuif bij gezondheid eens uitgezet zodat deze geen gebruik maakt van de sensoren op de Iphone en dus geen gegevens registreert. Dan zie ik alleen afstandmetingen van de Apple Watch, die ik permanent om heb.

Maar ik heb mijn twijfels, hoe zit dat wanneer je zowel je Iphone als Apple watch bij je draagt? Ik kan me niet voorstellen dat Apple hier niet over heeft nagedacht.
Is dit ergens ondervangen in het totale systeem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
afstand, apple watch, gezondheidsapp, registratie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.