//

Eigen podcast toevoegen aan watchplayer lukt niet?

Eigen podcast toevoegen aan watchplayer lukt niet? discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zojuist apple watch player geinstalleerd zodat ik podcast ook kan afspelen op mijn applewatch. Nu heb ik een eigen gedownloade podcast toegevoegd aan itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-17, 16:40
mcoumans mcoumans is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 1
Standaard Eigen podcast toevoegen aan watchplayer lukt niet?

Hallo,

Zojuist apple watch player geinstalleerd zodat ik podcast ook kan afspelen op mijn applewatch. Nu heb ik een eigen gedownloade podcast toegevoegd aan itunes (start to run) en kan deze via de telefoon ook afspelen als podcast. Maar als ik deze wil toevoegen aan watchplayer wordt de titel niet gevonden. Is dit niet mogelijk om eigen gedownloade podcasts toe te voegen? Of type ik de verkeerde titel in (titel zoals weergeven in itunes)?

Wie heeft raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek toevoegen lukt niet walibieke iPhone algemeen 0 31-08-13 15:22
Contacten toevoegen lukt niet martijnvginkel iPhone algemeen 0 12-12-11 18:29
ifoneguide.nl/114 toevoegen aan sources lukt niet LittleDee Archief 1 16-05-08 16:54
applicaties van sources toevoegen lukt niet gregory804 Unlock [archief] 2 17-02-08 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.