//

Geen hartslag meting HeartWatch app

Geen hartslag meting HeartWatch app discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik ben nieuw op dit forum en wil graag mijn "probleem" voorleggen waar ik tegenaan loop na installatie van de app HeartWatch. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-18, 22:29
jolanda31 jolanda31 is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2018
Berichten: 3
Angry Geen hartslag meting HeartWatch app

Hallo allen,

Ik ben nieuw op dit forum en wil graag mijn "probleem" voorleggen waar ik tegenaan loop na installatie van de app HeartWatch.

Ik heb vanmiddag een wandeling gemaakt en hierbij de HeartWatch ingesteld op "wandelen buiten".

Het probleem viel me pas na het terug kijken van deze activiteit op mijn IPhone 6. Wat ik (juist niet) zie is dat de hartslag, normaal en slaap registratie niet worden meegenomen in het overzicht in de app/workout.

Na openen van de app op de IWatch functioneren niet alle activiteiten.
wat niet functioneert zijn:
-polsslag
-normaal
-slaap
-spreken
wat wel functioneert is:
-training

Het volgende is het geval:
Als ik bijv. mijn hartslag wil meten blijft deze “zoeken”. Er is na een paar hartslagen niets in de display te zien.
Ga ik nu terug naar beginscherm en ga bijv een workout beginnen lukt dit niet omdat de de watch waarschijnlijk mijn hartslag nog probeert te meten.

Iedere keer als daarna het scherm weer zwart is en ik activeer deze door het draaien van mijn pols, dan opent de app HeartWatch automatisch steeds.

Vanaf dat moment zit de app "vast". Er komt bovenin het startscherm (klok) in het midden een klein icoontje "workout/training". Deze is niet meer te verwijderen behalve door de telefoon uit te schakelen en opnieuw op te starten.

Dit heb ik geprobeerd
-Ik heb het horloge uitgezet en weer aan gedaan.
-app verwijdert van de iWatch en opnieuw geïnstalleerd.

Na instaleren weer geprobeerd hartslag te meten. Dit keer niet eerst een workout/training in te stellen. Zag weer geen hartslag. Een workout starten lukt wel.

Wat moet ik doen zodat wel mijn polsslag, normaal, slaap en spreken wel worden waargenomen door mijn IWatch?
Welke instelling(en) moet ik aanpassen in de Iwatch en/of IPhone zodat het wel functioneert?

Hopelijk weten jullie hier een oplossing voor.

alvast bedankt.

gr, Jolanda

p.s. Alle bewegingsactiviteit calorieën, afstand, tijd, tempo en GEM HARTSLAG zijn in de standaardapp "activiteit" van de IWatch allemaal te zien bij de work-out van deze middag!

Laatst gewijzigd door jolanda31; 08-01-18 om 22:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-18, 13:32
jolanda31 jolanda31 is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2018
Berichten: 3
Standaard

Inmiddels is mijn probleem opgelost door een mail die ik via de app HeartWatch had gestuurd.

Voor iemand die hier ook tegenaan "loopt". hieronder de oplossing.

Dit is meestal te wijten aan een Apple-fout in de iOS-update die invloed had op de gezondheidsrechten. Het beïnvloedt niet iedereen, maar gebeurt van tijd tot tijd.

Hier is hoe het te repareren.

Reset machtigingen

Als u de HealthKit-machtigingen en iOS- en Watch-gezondheidsdiensten opnieuw wilt instellen en wilt controleren of alles werkt op het horloge, voert u deze 7 stappen uit. Het is belangrijk om alle stappen in deze exacte volgorde uit te voeren, vooral stap 3 en 4, omdat hiermee de gecrashte systeemservices op uw iPhone en Watch opnieuw worden opgestart.

1. Verwijder de app van je Apple Watch door naar de Apple Watch-app te gaan, scroll op je iPhone naar beneden tot je HeartWatch vindt en verwijder hem vervolgens.
2. Ga naar de Apple Health-app (wit pictogram, rood hart), druk op bronnen, druk op HeartWatch en druk alle categorieën uit.
3. Start de iPhone opnieuw op door op de home + sleep wake-knop te drukken (volume lager en slaap-wake voor de iPhone7) (druk snel op het volume, laat los, druk het volume snel in, laat los en houd de slaap-wake gedurende 12 seconden ingedrukt op de iPhone 8 / X) totdat je  ziet
4. Start het horloge opnieuw op door tegelijkertijd op de kroon en de zijknop te drukken totdat u  ziet
5. Nu in de Apple Health-app in bronnen, drukt HeartWatch alle categorieën in.
6. Ga nu naar de HeartWatch iPhone-app en dit zou alle rechten moeten herstellen
7. Wacht 5 minuten en installeer vervolgens de app Watch.


groeten,
Jolanda
Reageren

Labels
heartwatch hartslag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hartslag meting vaag Henry1979 Apple Watch algemeen 1 11-08-15 20:21
Battery doctor 3de party meting ivanhoeke iPhone Apps 0 02-11-14 19:54
Verschil meting verbruik data KPN en iPhone4 iFrankvd KPN 14 24-09-11 19:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.